מעט מאד מהקמפיין העיתונאי האגרסיבי שהתנהל השבוע נגד הכוונה להפוך את המרכז האוניברסיטאי באריאל לאוניברסיטה, היה נגוע בשיקולים עיתונאיים. לגיטימי מצד אנשי שמאל להתנגד למהלך מסיבות פוליטיות. לגיטימי מצד האוניברסיטאות הקיימות להתנגד למהלך, מחשש שכניסת חבר חדש לשוק תפגע בהן. לא לגיטימי שעיתונאים, שאת עמדותיהם הפוליטיות הם מתקשים להסתיר, יאמצו כל שטות שזורק מישהו נגד אריאל וידהרו איתו קדימה בלי לשאול שאלות. לא לגיטימי לצטט את פרופ' מנואל טרכטנברג - יו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב, שמתנגד להקמת האוניברסיטה - כאילו תפיסת עולמו היא אמת שירדה מהר סיני, ולהציג מולו את הפרופ' ישראל אומן, חתן פרס נובל, כטמבל שלא מבין כלום מהחיים שלו. כשדוד טרטקובר, מעצב גרפי, מפרסם עצומה כנגד הצעת חוק שאין לו בה גרם של מומחיות, העיתונים מצטטים בהתלהבות ומבליטים את העובדה שמדובר ב"חתן פרס ישראל". כשוועדה של ששה פרופסורים - חתן פרס נובל, שלושה חתני פרס ישראל, חתן פרס וולף וחתן פרס א.מ.ת - מפרסמת דוח בדיקה שמתבסס על מומחיותם וקובע שאריאל ראויה להפוך לאוניברסיטה, הם מצויירים בתקשורת כחבורה של חובבנים אינטרסנטים. איש מהעיתונאים שציטטו השבוע את הביקורת של פרופ' טרכטנברג על הליך עבודתם של המומחים, לא טרח לשאול אותו איפה הוא ישן חמש שנים כשהוועדה שלו מלווה את כל התהליך. מה פתאום הוא נזכר עכשיו שכל התהליך דפוק? שיקולים פוליטיים יש רק לפרופ' אומן משום שיש לו כיפה על הראש. אבל טרכטנברג? הוא נטול אג'נדה. אצלו הכל ענייני. כמה רדידות. כמה חוסר רצינות.
יכולתי לאסוף השבוע אלף דוגמאות. הנה אחת. יום לפני ההצבעה הקובעת זרקה האוניברסיטה העברית למערכה התקשורתית דוח שהזמינה ממש ברגע האחרון מחברה לייעוץ אסטרטגי, דוח שהוצג ככזה שנועד לבחון את ההשלכות הצפויות מההכרזה על האוניברסיטה החדשה.
האוניברסיטה העברית היא צד מעוניין. כמו שש אחיותיה גם היא ניהלה מלחמה עיקשת כדי לא לצרף מוסד אקדמי חדש למועדון היוקרתי (אגב, כך היא עשתה ב- 1964 גם לבר אילן) והדוח וממצאיו היו אמורים לסייע למלחמה הזו. את הדוח חיבר ד"ר זאב רותם. מסקנותיו מבהילות. מבהילות מאד. כשמצרפים אותו לטרימינולוגיה של ראשי האקדמיה בישראל על האסון האקדמי שעתיד להתרגש עלינו עם שינוי הסטטוס של אריאל ועל הקריסה הצפויה של כל מערכת ההשכלה הגבוהה, נראה שמישהו לא שתה מספיק מים בחמסין של השבוע האחרון. הדוח של ד"ר רותם, שצייר עתיד שחור משחור, השתלב נהדר כאמור באווירה הזו. סטודנטים מבר אילן, תל אביב וחיפה, קבע, ינטשו את מקומות הלימוד הנוכחיים שלהם באלפיהם וירוצו לאריאל. שליש מהסטודנטים של מכללת רופין יצטרפו אליהם ויעמידו בסכנת סגירה את המכללה. קבוצות המחקר של כמעט כל האוניברסיטאות בארץ תפגענה, מרכזי המחקר בישראל לא יוכלו עוד להתמודד על מענקי מחקר בעולם, הדירוג העולמי של ישראל יצנח. מה יש לומר? מגה פיגוע. לא ייאמן מה שאישור של אוניברסיטה אחת יכול לעשות. וזה עוד לא נגמר. ד"ר רותם הזהיר עוד שההחלטה עלולה גם להצית חרם אקדמי כולל, לא רק על אריאל אלא על כל האוניברסיטאות בישראל, דבר "שיפגע ביכולת קידום המחקר והמדע במדינה". בקיצור, חתיכת דיכאון. אפשר לסגור את הבאסטה. ספק אם ביום שאחרי ההכרה באריאל יהיה בשביל מה לקום בבוקר.
כשראיתי את שמו של ד"ר זאב רותם מתנוסס על המחקר הזה, היה נדמה לי שכבר נתקלתי בשם הזה בעבר. בדיקה קצרה בארכיון הזכירה לי איפה. ובכן, מסתבר שמי שעומד מאחרי התחזית האפוקליפטית הזו, האיש שמזהיר מפני קידומה של האקדמיה באריאל, הוא אויב מושבע של הנוכחות היהודית באזור הזה. מה זה אויב? זה לא מילה. "המלחמה שמנהלת ממשלת ישראל על אדמות אריאל", הצהירה עצומת סרבנות שעליה חתם המומחה בעבר כטייס במילואים מטעמה של תנועת 'יש גבול', "...היא לא המלחמה שלנו...אנו מכריזים כי לא ניקח חלק בהמשך דיכוי העם הפלסטיני בשטחים הכבושים ולא נשתתף בפעולות שיטור ובשמירה על ההתנחלויות המשמשות לכך". "אנחנו מעריכים ומכירים תודה לאותם טייסים וחיילים אמיצים המצייתים לקול מצפונם ומסרבים לקחת חלק בהרג ודיכוי של עם אחר", נכתב בעצומה אחרת שעליה חתם. כששימש מרצה באוניברסיטת תל אביב היה חלק מעוד עצומה: "אנו מביעים את תמיכתנו והערכתנו לסטודנטים ומרצים המסרבים לשרת כחיילים בשטחים הכבושים", נכתב בה, "...אנו מביעים את נכונותנו לעזור ככל יכולתנו לסטודנטים שכתוצאה מסירובם לשרת בשטחים יתקלו בקשיים לימודיים וקוראים לקהילת האוניברסיטה לתמוך בסרבנים".
ביום רביעי טלפנתי אל ד"ר רותם ועל רקע הטענות שהפרופסורים המומחים שתמכו בהפיכת אריאל לאוניברסיטה עשו זאת משיקוליהם הפוליטיים, ניסיתי לברר עד כמה הצליח המומחה שיצא נגד "המלחמה שמנהלת ממשלת ישראל על אדמות אריאל", להשאיר בצד את דעותיו שלו. "מה הקשר? להגיד שזה קשור לדעותי זו הזניה של הדיון", נעלב לרגע, בטרם פרש את משנתו. "ההחלטה להכיר באריאל היא החלטה פוליטית. ההחלטה לא באה משום מקום אקדמי". באמת? תמהתי. "הרי הייתה ועדה של מומחים בעלי שם מתחום האקדמיה, שבראשה עמד חתן פרס נובל, הפרופ' ישראל אומן, והיא קבעה שהמוסד באריאל ראוי להיות אוניברסיטה. "זו ועדת צחוק מהעבודה", השיב היועץ האסטרטגי. כשהבין שהשיחה תצוטט, איים שאם אפרסם את דבריו יתבע אותי. "אם אתה תפרסם את הדברים אתה תוכיח בזה שכל ההחלטה על אריאל היא החלטה פוליטית", העלה טענה מעט סתומה. "אני התנתקתי לחלוטין מדעותיי הפוליטיות. אני מתייחס לזה במונחים מקצועיים בלבד. מה אתה טוען? שאני שמאלני, עוכר ישראל?". חס ושלום, השבתי, שמעת ממני משהו כזה?
אני מבין פחות מד"ר רותם בייעוץ אסטרטגי ובכל זאת אני מתיר לעצמי להעיר כמה הערות קטנות שמלמדות, לפחות בעיניי, משהו על הדוח הזה. רותם קובע במסמך שמכללת רופין, "נמצאת 15 דקות נסיעה מאריאל" ומאיים: "אנחנו מעריכים שכ- 1000 סטודנטים עשויים לעבור ממנה לאריאל, מה שיעמיד בספק את המשך קיומה כמכללה אזורית". בשיחת הטלפון איתי הסביר שהייתה לו טעות הגהה קטנה. "רופין לא נמצאת 15 דקות מאריאל אלא 45 דקות". אופס. יחי ההבדל הקטן. 45 דקות, אולי מעט יותר, זה בערך זמן הנסיעה מאוניברסיטת תל אביב לאוניברסיטה העברית, כשבדרך נמצאת גם בר אילן. מה שלא לגמרי הבנתי זה אם כעת, אחרי שהתבררה הטעות, ניצלה רופין מסגירה, או לא. אגב, מהדוח לא ברור איך בדיוק החליט המומחה שמבר אילן יעברו לאריאל 1,000 סטודנטים, מרופין עוד 1,000 ומאוניברסיטת חיפה יעברו 500 סטודנטים יהודים המתגוררים בין נתניה וחיפה. לדעתי הבלתי מלומדת יעברו דווקא 380 והם מתגוררים בין מכמורת לכפר הרא"ה. על מה אני מבסס את זה? על מה שמבסס הדוקטור. "הערכות". נדמה לי גם שבאריאל יכולים להיות מאד שבעי רצון מהדוח הזה בהיבט אחר. אם לפי ההערכות של ד"ר רותם, ברגע שהם יקבלו את ההכרה כאוניברסיטה ינטשו אלפי סטודנטים את המוסדות הנוכחיים שלהם וישעטו לאריאל, כנראה בכל זאת המוסד האקדמי שלהם שווה את ההכרה הזו.
גם הטיעון על החרם האקדמי, יסלח לי ד"ר רותם, מעט מגוחך בעיניי. האקדמיה באריאל קיימת כבר שנים רבות. מי שרצה להחרים אותה או את מדינת ישראל היה יכול לעשות את זה עד היום. הרעיון שלפיו עם "המרכז האוניברסיטאי" אריאל הגויים חיו בשלום אבל עם "האוניברסיטה" הם לא יוכלו יותר, נשמע לי לא ממש אינטיליגנטי. חוץ מזה, הניסיון מלמד שהחרמות מגיעים בדרך כלל אחרי שבעולם קוראים טקסטים של אינטלקטואלים ישראלים קיצוניים, שחותמים על עצומות המציגות את מדינת ישראל ואת צבאה ככובשים אכזריים ורוצחי ילדים. ולכן, אם יש לי לקח מהסיפור הזה, הוא שאנשים כמו ד"ר זאב רותם, שקוראים לסרב פקודה ומוציאים רעה את דיבתה של המדינה הזו, אסור לממלכה להעסיק. לא במשרדי הממשלה שנותנת לו תעסוקה ולא באוניברסיטה העברית, גם אם ממש צריכים שם את הדוח שלו.
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר
אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניות, תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות המעודדות לביצוע הסתה, תגובות הפוגעות בפרטיות, תגובות הפוגעות ברגשות הציבור ותגובות המפירות זכויות קניין רוחני. למען הסר ספק, הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה המפורסמת הוא כותב התגובה, ואתר nrg שומר לעצמו את הזכות שלא לפרסם את התגובה ו/או חלקה ו/או למחוק תגובות שפורסמו וכן למסור את פרטי כותב התגובה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של האתר
סגורניצן , 19/08/12 11:20
איך להביע בקלות מחאה משמעותית מאד נגד YNET - הסבר שלב אחר שלב
יובל , 13/08/12 13:26
הממשלה אישרה השבוע תמיכה במלונות בהתנחלויות לפי דו"ח של ד"ר רותם
האם גם במקרה הזה הדו"ח אינו מקצועי, אינו ראוי והאדם שונא התנחלו , 04/08/12 17:13
שושי , 31/07/12 11:37
עלי-בבה תחזור לשודדים שלך דבריך מעידים שעברת טילטולים רבים (ל''ת)
ולכן אינם מאוזנים , 30/07/12 14:48
"חתן פרס ישראל"? אבל היום מקובל ש"פרס ישראל" הוא אות קלון..
עלי-בבה , 30/07/12 13:41
קודם נחזיר את בני מהגרי העבודה כמוך לארצות המוצא: עירק סוריה ומצריים. (ל''ת)
עלי-בבה , 30/07/12 13:42
הלוואי שככה האשכנזים ישארו לבד מול הפלסטינים בלי בשר לתותחים (ל''ת)
מחרחרי מלחמות חיזרו לארופה האהובה עליכם , 30/07/12 15:28
מתי יחזירו סוף סוף גם את קלמן לגלי צה'ל ? (ל''ת)
למה רק מנחם-בן לקול ישראל ? , 30/07/12 10:28
קראו את 321 ותבינו מה קורה בבלוג הזה (ל''ת)
אחד שאיכפת לו מעתיד המדינה , 30/07/12 07:35
תיקראו את ''המהפכה האשכנזית'' של קלמן קצנלסון ותבינו מאיפה משתין הדג (ל''ת)
הגזענות האשכנזית היא מדיניות ממלכתית מתוכננת עוד מפלונסק , 29/07/12 20:55
מה דעתך על חלאת האדם יורם שפטל האשכנזי מגן דמיאניוק הנאצי (ל''ת)
דג משתין מהפה , 30/07/12 10:21
זו בושה וחרפה שממשיכי דרכו של קלמן קצנלסון נתן זהבי ויורם שפטל (ל''ת)
מקבלים במה ציבורית להקאותיהם הגזעניות , 30/07/12 13:01
תורת היחסיות שלך מאד מגמתית כמוה כקריאה לסתימת פיות כפי הרגלי מפא''י (ל''ת)
הימין האשכנזי נטול יכולת התמודדות שכלתנית ללא קללות , 29/07/12 20:53
התגובות פה מרושעות ושקריות במיוחד
אא-אא , 29/07/12 17:12
קלמן הוא מסית ומדיח קיצוני שבחר להשתלח באדם ערכי שתרם למדינה ולחברה
הלוואי הרבה אנשים בארץ כמו סא"ל (מיל.) ד"ר רותם ולא כמו המסית , 30/07/12 07:34
צריך להבין מהיכן נוטפת הצואה המילולית. יש כאן טרול ערבי-לאומן.
עלי-בבה , 30/07/12 13:36
צאצאי ההנהגה הנאצית שחדרו למדינה הציונית למלכדה בלאומנות (ל''ת)
נאצית אנטי ערבית שתביא לקריסה והגשמת חלומו של אדולף , 29/07/12 14:51
רק אנטיציונות אמיתית תחלץ את קורבנות הציונות האשכנזית מהסבך (ל''ת)
אליו הפילו אותם קבוצה חמדנית ''החונטה האשכנזית'' , 29/07/12 12:41
בנושא האפרטהייד יש לכל העולם ללמוד מהמדינה הציונית הגזענית (ל''ת)
גם כבשו אדמות לא להם וגם רוצים לחייב אותם לשרות צבאי , 29/07/12 12:33
בעקבות המהפכה במצרים האפרטהייד השלטוני נגד המיעוט (ל''ת)
הקופטי הילידי מתגבר. למה אנשי הזכויות לא נאבקים באפרטהייד? , 29/07/12 11:27
כל העניין נגד המרכז האוניברסיטאיה באריאל מזכירה לי את המהפך השלטוני
שולי , 29/07/12 08:32
כמו שגבלס היה מקבל מכתבי מעריצים 100% (ל''ת)
תעמולה אשכנזית גזענית מהמקלדת של קלמן , 29/07/12 02:30
אתם מכירים טוב את גבלס (ל''ת)
נוכלים ערבים אנטי ציונים צאצאי המופתי הנאצי , 29/07/12 11:19
ב''ג היה גדול המשת'פים של גרמניה הנאצית להשמדת 6 מיליון אשכנזים (ל''ת)
שחטאם היה אנטיציונותם , 29/07/12 12:35
צבא מרוקו שיתף פעולה עם הצבא הנאצי במלחמת העולם 2 (ל''ת)
ומזה יצאו ממזרים בני דת-משה כמוך , 30/07/12 10:23
שיטת הזרמות התקציבים מעידה על שיטה קוזרית ישנה (ל''ת)
לקחת מעניים ולתת לשבעים עשירים מדושני עונג , 28/07/12 20:44
לא יתכן שממשלה תזרים תקציבים באופן סלקטיבי למיעוט אשכנזי קטן (ל''ת)
גם באריאל זה פשע וגם תיקצוב התיאטרונים וה''תרבות'' זה פשע , 28/07/12 20:43
ראו תגובה מקצועית וענינית והסבר מפורט על הדוח בתגובה ל- 296 (ל''ת)
סוף סוף התייחסות ענינית ולא סתם התלהמות , 28/07/12 19:46
כיתבי הרצל וקלמן קצנלסון הם המיין קאמפף של התנועה הציונית אשכנזית (ל''ת)
כך הוקמה המפלצת המדינית ששמה מדינת ישראל , 28/07/12 19:23
כדאי לקרוא מה חמאס כותבים על היהודים באמנה שלהם
טוב לדעת מול איזה יצורים אנחנו מתמודדים , 29/07/12 12:49
לא לזלזל החמאס צודקים במרבית טענותיהם לעומת הצדקנות האשכנזית ושקריה (ל''ת)
הקוד הגנטי הקוזרואשכנזי מבוסס על חמדנות פרזיטית גזענית , 29/07/12 20:57
סעיף 22 לאמנת חמאס ותודה למחבל שראתחה שהראה לנו מי הם
כדאי שנדע מי אלה האנשים הנלחמים ב"גזענות " הציונית ורוצחים תינ , 28/07/12 18:54
עם כל השקרים וההזיות הפרועות נפלטה להם האמת בתגובה 281 (ל''ת)
והאמת היא שחמאס תנועה נאצית עם אמנה נאצית גזענית , 28/07/12 19:13
החמאס היא תנועה איסלאמית שהוקמה בעידוד הציונות הכובשת הנאצית (ל''ת)
כמשקל נגד לעליונותו הפוליטית של עראפת לשם הפרד ומשול , 28/07/12 19:18
החמאס היא תנועה איסלמית המהווה תנועת בת של האחים המוסלמים (ל''ת)
והאמנה שלה היא נאצית כמו המופתי הנאצי , 29/07/12 11:21
האמנה הציונית אשכנזית היא הנאציזם הפולשני בטהרתו תקראו את הספר של קלמן (ל''ת)
קצנלסון ''המהפכה האשכנזית'' כל התוכנית הנאצית אשכנזית שם , 29/07/12 12:37
קראתי את אמנת חמאס (ל''ת)
והבנתי שאתם הערבונאצים סלפנים מקצועיים עם דמיון מעוות , 29/07/12 12:48
תמשיכו להגיב ..מזה וביטוח לאומי אני מגדל 5 פרזיטים מתנחלים (ל''ת)
זלמן ליפסקינד , 28/07/12 16:26
ותגובה נוספת לקלמן וזוגתו להמשך הילודה בעזרת השם !!!!!!!!!!! (ל''ת)
.... , 28/07/12 16:30
קשה להאמין, אבל לפי התגובות יש השתלטות ערבית על "מעריב"
יצחק , 28/07/12 11:31
זה לא השתלטות ערבית (ל''ת)
זה פסיכופת אנטי ציוני שמגיב מטעם ותומך בטרור הערבונאצי , 28/07/12 18:52
כשלא יכולים להתמודד עם מציאות עובדתית האשכנזים עוברים לקללות (ל''ת)
השקר הכי גדול הוא שאשכנזים ופרענקים הם עם אחד , 28/07/12 19:19
השקר הכי גדול שלפולשים מערב יש בעלות על ארץ ישראל (ל''ת)
מהגרי העבודה מערב רוצים לגנוב באלימות וברצח את אדמת היהודים , 29/07/12 11:22
גילוי נאות- כשאתה כותב ''היהודים'' שיהיה ברור לכל שזה אינו כולל (ל''ת)
את הקרויים ''אשכנזים'' צאצאי הקוזרים שהם עם ארופאי שהתייהד , 29/07/12 12:39
כשאני כותב יהודים אני מתכוון ליהודים (ל''ת)
את השקרים הערבונאצים שלך תשמור לעצמך שקרן צאצא המופתי , 29/07/12 12:46
קלמן הוא הנכד האובד של האמא הערביה של פרס, שאומץ ביחד עם מרקו (ל''ת)
העובדה הזו אמיתית ואמינה ואובייקטיבית כמו כל התחקירים של קלמן , 28/07/12 10:49
ובגלל זה הוא כ"כ מפחיד אתכם? (ל''ת)
אתם יודעים שהוא חושף אתכם ומנסים להמאיס את הבלוג. לא תצליחו. , 28/07/12 19:10
נוכלים פסיכופתים אנטי ציונים שלא יכולים להתמודד עם העובדות (ל''ת)
הם אכן לא חכמים גדולים. הם חלאות גדולות. , 29/07/12 11:23
התגובות האינטליגנטיות נגד האנטיציונים באמת מעלות את רמת התגובות (ל''ת)
אין שכל אין כאבי ראש , 29/07/12 12:40
לא פלא שיש תגובות כאלו מתומכי הציונות ששלחה 6 מיליון לאושוויץ (ל''ת)
והכניסה מיליון פרענקים למעברות ועיירות קיפוח ניצחיות , 29/07/12 14:47
. , 28/07/12 07:45
הציונות האשכנזית שיתפה פעולה עם הנאצים בהשמדת 6 מיליון (ל''ת)
והמתנחלים הפרזיטים מתבכיינים על ילדיהם שהשתמשו בהם כמגן אנושי , 28/07/12 00:49
המרוקאים שיתפו פעולה עם הנאצים במלחמת העולם 2 ומזה נולדו ממזרים
מרוקאים בני דת-משה , 28/07/12 16:33
מי שבאמת שיתף פעולה עם הנאצים אלה הערבים המוסלמים בהנהגת (ל''ת)
המופתי. עובדה אמיתית. לא דיסאינפורמציה חולנית. , 28/07/12 19:08
הקוזרואשכנזים הם יהודים של ארופה ללא שום קשר ליהודי המזה''ת (ל''ת)
מולדתם וארץ אבותיהם היא ארופה ופלישתם לפלסטינה היא זמנית , 28/07/12 19:21
שבטי המדבר הערבי הפולשים אין להם קשר לא לכנענים (ל''ת)
ולא לפלשתים ולא ליהודים. הם רוצחים פולשים שקרנים. , 29/07/12 11:24
האשכנזים הם יהודים ארופיים 70% ללא שום קשר לארץ כנען פלסטינה (ל''ת)
את תיקונם ימצאו במולדתם הארופית בקרב העמים אותם עשקו , 29/07/12 14:49
mevin , 27/07/12 21:53
כמה זבל צריך להיות כדי לשחוט תינוקת וילדים קטנים בדם קר (ל''ת)
והאנטי ציונים שתומכים בחלאות קוראים לעצמם "הומניסטים " , 27/07/12 20:53
הצלחתם לשכנע אותי שאין לעם היהודי שום קשר לפולשים האשכנזים מארופה (ל''ת)
פירוד לשם פירוד -ברית ערבית יהודים ומוסלמים לגירוש האשכנזים , 27/07/12 20:46
הצלחת לשכנע אותי שאתה ערבי שקרן שפולש מהמדבר הערבי (ל''ת)
לארץ ישראל ומתיימר לבעלות על אדמה אליה פלשת , 27/07/12 20:49
הבנתי מהתגובות הנאציות של המתנחלים למה שנאו אשכנזים בארופה (ל''ת)
הקוד הגנטי של האשכנזים מבוסס על פרזיטיות וחמדנות לניצול עמים , 28/07/12 00:51
וואלה! תודה שהסברת לי את ה"קוד הגנטי" שלי!
איציק , 28/07/12 11:21
לפלסטינים בלבנון אין אזרחות עד היום. מאז הסכמי אוסלו הפלסטינים
ביו"ש נתונים לשליטת רשות פלסטינית. זה לא מפריע לזבלים האנטי , 27/07/12 20:39
כל אדם הגון מבין שקלמן תחקירן ראשון במעלה גם אם לא מסכים לדעותיו (ל''ת)
משמע מגיב נוכל מתחזה אנטי ציוני כמוך אינו אדם הגון. מ.ש.ל , 27/07/12 20:10
למה אתה קורא לנו נוכלים, מתחזים, אנטי ציוניים?
כהנא, גולדשטיין ויגאל עמיר , 27/07/12 21:28
הציונות האשכנזית הגזענית אינה מסוגלת להתמודד עם תחלואיה (ל''ת)
כל ניסיון לקבל מהם תגובה ראציונלית הוא ניסיון שווא , 28/07/12 00:52
והזיהום השיטתי של הבלוג על ידי האנטי ציונים בהשמצות פסיכיות (ל''ת)
וגזעניות זו "תגובה רציונלית"? , 28/07/12 19:06
נמאס כבר מהטוטלטריות השמלנית באקדמיה הישראלית (ל''ת)
ד"ר די לכיבוש השמאלני, עכשיו! , 27/07/12 18:25
מי שמכי ראת רותם יודע שמדובר בחלטוריסט ושהקריירה הצבאית שלו לא משהו (ל''ת)
יובל , 27/07/12 18:24
כל אשכנזי שמצדיק השמדת העם הפלסטיני כמוהו כמצדיק שואה (ל''ת)
שארי הקצונה הנאצית שהשתחלו להתנחלויות דוחפים לקיצוניות , 27/07/12 14:01
פלסטינה היא מהים עד לירדן ארץ ערבית יהודי המזרח ומוסלמים בלי אשכנזים (ל''ת)
כי האשכנזים הם פולש קולוניאליסטי מארופה , 27/07/12 13:59
הקוזרים אבות האשכנזים החריבו כל חברה בה חיו כפרזיטים (ל''ת)
השינאה כלפיהם לא היתה משום יהדותם אלא משום התנהגותם , 27/07/12 13:57
בן 42. יהודי. נשוי ואב לחמישה. עיתונאי