גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


X

תגובה לאביגדור פלדמן

23/12/09   |   238 תגובות
מתוך קטגוריות:   אילנה דיין   אביגדור פלדמן

כבר כתבתי לפני שבועות אחדים, שאביגדור פלדמן ידע ימים טובים יותר. האיש שהיו לו מאמרים נפלאים, מרתקים ומעוררי עניין - הפך לאדם נרגן. כשפניתי לקרוא את מאמרו בעניין פסק הדין בתביעה שהגיש סרן ר' נגד אילנה דיין, היה לי עניין מיוחד. משום שמאמרו התפרסם ביום שישי בעיתון "הארץ", ואני כתבתי, באותו עניין, באותו יום שישי, ב"מעריב".


פלדמן, כמעט כמו כל אנשי התקשורת, התגייס כדי לנגח את פסק הדין. הוא פרסם מאמר בעניין בעיתון "הארץ". מותר לבקר את פסק הדין. אלא שפלדמן בחר בשיטה הידועה. מכיוון שפסק הדין הוא דבר דבור על אופניו, בחר פלדמן לעסוק בשופט.


פלדמן מתחיל במשחקי מילים על גיאוגרפיה ואקלים ושאר קשקושים. הוא דווקא טוב בדברים הללו. קצת יותר סופר ממשפטן. צריך לומר זאת לזכותו. אלא שלפעמים, כאשר מדובר בביקורת על פסק דין, צריך לומר גם משהו על העניין עצמו. הרי יש פסק דין. הרי יש בו ממצאים עובדתיים. האם צריך להתמודד אתם? לא אצל פלדמן.


"מקום מושבו" של השופט... כל כך צפוי. הרי זה היה ברור שזה יגיע. כן, סולברג גר בהתנחלות. ובחוגים מסוימים, כמו קוראי עיתון "הארץ", כבר אין צורך לומר משהו נוסף. זה עובד. האיש פסול. הוא גר במקום גבוה. וגם המוצב ניצב במקום גבוה. אתם הבנתם את זה? זו רמת הטענות של פלדמן, ההוא שהיה פעם כותב דגול.


ואלה העובדות


כך שכדאי להזכיר לפלדמן את העובדות. המתנחל סולברג, הוא הרי אינו שופט, הוא מתנחל, מרשה לעצמו, בחוצפתו, להשוות בין מה ששודר לבין מה שקרה באמת. תמונה אחרי תמונה, רגע אחרי רגע, מאותה כתבה שעומדת במרכז הדיון. וספק אם נותר בה מתום.
 

- בניגוד למה שסיפרו לנו, הילדה לא הייתה בדרכה לבית הספר. זה לא הפריע לאילנה דיין להעלות את הטענה הזאת שוב ושוב. זה בערך כמו לומר שרכב שיצא מנתניה, בדרכו לתל-אביב, הופיע בבאר-שבע. לא בדיוק "בדרכה לבית הספר", אלא הרחק מבית הספר.


- הסיפור חמור הרבה יותר ממה שנדמה במבט ראשון. משום שאילנה דיין ידעה - רשמו טוב: ידעה! - שהילדה לא הייתה בדרכה לבית הספר. זה מופיע בעמ' 246 לפרוטוקול. אבל אל נא נטריד אל פלדמן בקטנות. הרי יש לו נרטיב. השופט מתנחל. בזאת הסתיים הסיפור.


- האם הילדה הייתה בשליחות מחבלים? ייתכן מאוד. החמאס פרסם את תמונתה של ההרוגה על תקן שהידה. החמאס אינו מפרסם תמונה כזאת על כל חלל פלסטיני. רק על אלה שלקחו חלק בפעולות מטעם החמאס. אלא שהחמאס הבין מייד מה קורה בישראל. הידיעה על השהידה, שפורסמה לראשונה באתר "מחלקה ראשונה", הורדה תוך שעות בודדות מאתר החמאס. הרי עדיף שהישראלים יספרו שמדובר בילדה תמימה "בדרכה לבית הספר".


- אפשר להמשיך. ב"עובדה" נוצר הרושם שסרן ר' היה מחובר לרשת הקשר, והוא ידע שמדובר בילדה קטנה. שקר. סרן ר' לא ידע. לא רק שלא ידע, הוא גם דיווח ש"מדובר בילדה בת 15 עד 18". לא שמעתם על כך מילה בתוכנית "עובדה"? נכון. לא שמעתם. האם אילנה דיין הכירה את הציטוט המוקלט הזה? הכירה גם הכירה. ההקלטה הייתה בידי צוות התוכנית. הם ידעו. הם הסתירו את זה מהצופים. אבל התקשורת, בקול כמעט אחיד, צווחת "שיקולי עריכה". כן, כמובן.


- ראיתם את החיילים חוגגים לאחר הירי? העניין כבר ידוע. לא היה ולא נברא. אין שום קשר בין החגיגה לבין הירי. התמונות צולמו באירוע אחר, שבועיים לפני מה שקרה במוצב גירית.


- היו תיאומי עדויות בין עיתונאים במהלך המשפט? התקשורת לא דיווחה. בוודאי שלא פלדמן.


- היה ניסיון של גיורא איילנד, בידיעת אילנה דיין, להשפיע על סרן ר' כדי שירד מהתביעה? לא שמעתם על כך מילה אחת בתקשורת, למעט אתר "מחלקה ראשונה".



זו רשימה חלקית. מאוד חלקית. אפשר להמשיך. אין כמעט דקה אחת בתוכנית עובדה שיש בה צילום אותנטי. יש בתוכנית בעיקר מניפולציות. חיבור דברים שאין ביניהם שום קשר. אילוסטרציות והטעיות.


האם מתמודד פלדמן עם הטענות הללו? זה קטן על פלדמן. הרי הוא מצא את התשובה לכל בכל מכל. סולברג מתנחל. זה עובד. האיש פסול. הוא גר במקום גבוה. וגם המוצב ניצב במקום גבוה. אתם הבנתם את זה? זו רמת הטענות של פלדמן, ההוא שהיה פעם כותב דגול.


מה כן יש לפלדמן לספר? ש"גירית הוא טורף זריז וחד שיניים, שאחדים מבני משפחתו, כגון הבואש, ניחנו בבלוטות בפי הטבעת המפרישות נוזל מצחין". קראתי ושפשפתי את העיניים. מה זה הקשקוש הזה? מה זה רלבנטי? כן, זה בעצם רלבנטי. כדי להטעות את הקוראים. כדי להכניס אותם לאווירה המצחינה. כדי להבהיר שהמוצב הזה הוא מקום מצחין.
 

חבל, פסק הדין ראוי לעיון קצת יותר רציני. מותר לבקר אותו. ואם זו הרמה של הביקורת, אז כנראה שמדובר בפסק דין ראוי במיוחד. עד שהוא יגיע לעליון. שם, יורשה לי לנחש, הוא יעבור שינוי. כבר כתבתי על כך. לא אחזור על עצמי.

תגובות

עד כה: 238 תגובות ב-142 דיונים

הוספת תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

אין לפרסם באתר nrg תגובות המפירות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות גזעניות, תגובות המוציאות לשון הרע, תגובות בעלות אופי מיני, תגובות המעודדות לביצוע הסתה, תגובות הפוגעות בפרטיות, תגובות הפוגעות ברגשות הציבור ותגובות המפירות זכויות קניין רוחני. למען הסר ספק, הנושא באחריות הבלעדית לתוכן התגובה המפורסמת הוא כותב התגובה, ואתר nrg שומר לעצמו את הזכות שלא לפרסם את התגובה ו/או חלקה ו/או למחוק תגובות שפורסמו וכן למסור את פרטי כותב התגובה בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של האתר

סגור
מעדכן תגובות...
  • 142.

    חייבים להיכנס להבין ולהפנים

    מירית רייז , 09/01/10 09:16

    העתיקו הדביקו


    http://www.google.co.il/aclk?sa=L&ai=ChQv4bCtIS4y6BoOosAaJmdi7CKb97dgBtMWIow-N0NPHAQgAEAMoA1CN8-eZ-f____8BYPm69IOcEMgBAakCNmAMp9cOkj6qBBNP0LnZaf8d3ANqz_igGeDeaZk8&sig=AGiWqtzrA8NHGH3gD3LQguAsnnJuEtadfg&q=http://www.100foryou.co.il/





    הגב לתגובה זו

  • 141.

    חייבים להיכנס

    אור , 09/01/10 09:14

    העתיקו הדביקו

    http://www.google.co.il/aclk?sa=L&ai=Cz-enbCtIS4y6BoOosAaJmdi7CMapjIoBvPWh2RCN0NPHAQgAEAEoA1DikqTuBGD5uvSDnBDIAQGpAjZgDKfXDpI-qgQZT9DJliT_H9wDe85nXlgDhKzEU2biLsA3dA&sig=AGiWqtyiu5Rx7eM8Q29qcRkni1j8tzvzlA&q=http://www.moranaca.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    אלוף איילנד?.. עלוב, בכל הנוגע לנושא הזה

    עזרא מנצור , 07/01/10 11:00

    האלוף גיורא איילנד שכח את הכלל החשוב באמת, וזה להגן על צהל וחייליו, ולא להכשיל אותם בשליחותה של עיתונאית יהירה נטולת אחריות.
    נעשה כאן עוול נורא לקצין קרבי מצטיין ואיילנד לא התבייש לנסות למכור לו לוקשים.. האלוף מודה כי לא ידע פרטים על הפרשה וגם לא צפה בתכנית המדוברת של דיין.
    עלוב גיורא איילנד....

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    הגם אביגדור פלדמן בצבועים?.. כן!!!

    ד"ר אביבה כהן לביא , 07/01/10 10:31

    מדוע עו"ד פלדמן הסתבך בקורי הרשת שטוותה אילנה דיין, בכתבה הכושלת והמכשילה על סרן ר'? האם זה בגלל הראיון הנדיב שהגישה דיין עם המרואיין שלה - אביגדור פלדמן, והוא הרגיש שהוא חייב לה תודה??
    פלדמן נחשב עו"ד טוב בגלל חוכמתו ותיפקודו המשפטי (ראה עיסקת הטיעון המגוחכת שהשיג עבור לקוחו, אנסי משה קצב)... אבל היום התבהרה התמונה: לא עוד חכם הפלדמן הזה... לפחות בעניין העתונאית דיין הוא נהג בצביעות גמורה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    פלדמן - ירדת מהפסים? תת-רמה מבישה

    גורית , 03/01/10 19:27

    גירית שמירית. ספרות בגרוש בתחת שלי. תחת, כן, חופש הביטוי, יש לי בעיות עריכה, ולכן חובה לתת גם לי להתבטא.

    אני סולדת מפלדמן עוד יותר מהחלחלה שעוררה בי אילנה דיין מאז ומעולם.ובשם חופש הביטוי וחירות הביטוי וחופש היצירה קבלו את ההצהרה הבאה: החוק חייב להכניס "עיתונאים" כמו אילנה דיין לבית האסורים.עובדה, זו דעתי.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מחזה מספר ............... ממצגת אין סופית בלתי נלאת ונספגת בלתי נסבלת

    state , 01/01/10 23:11

    עוד מקרה כבר ידוע הבא מה היה יהיה
    חוסר תועלת הם סימניה הראשונים של השחיתות


    לאלה שרוצים להיות בני אדם קושי רב להיות או לשמוע אותכם או שכמותכם

    אבל ישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    קראתי את המאמר - סתם סיפור שלא נותן לגיריות לחיות - אבל ספרתי

    יופיטר יופיטר ,28/12/09 19:35

    את הטוקבקים של בעד ונגד - ונזכור שמדובר בה"הארץ" עיתון עם אג'נדה שמאלנית מוצהרת ובכן- 49 לא הסכימו עם פלדמן - 46 הסכימו לפחות מבחינה ספרותית -

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מפיק תכנית עובדה

    עפר איזנברג , 28/12/09 11:48

    מפיק התכנית עובדה הוא גלעד טוקטלי איש טוב ויקר קצין קרבי מעולה רסן או סאל.מענין לשמוע את עדותו ודעתו כקצין שאיבד חיל וחבר בגנין 1992בהתקלות מטעית.הוא יכול היה לראות את הזוית היותר נכונה של הקצין היקר שזוכה.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מצדיע לאומץ ולכשרון

    יהודה מרעננה , 28/12/09 09:05

    בן דרור לא בכל דבר אני מסכים איתך אולם לאומץ שלך ולכשרון לןמר את הדברים אני מצדיע.אינך ירא מאיש.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מה קורה עם אילנה דיין? איך היא ישנה בלילה?

    שמעון לוי , 27/12/09 21:32

    האם היא סובלת מסיוטים? מריגשות מצפון? מנקיפות אשמה? מנקיפות מרגשות? מרגשושים מבעתים?

    מה עם הכסף, גברת דיין? תתחילי לספור, אילנה דיין, שכל העם ישמע, שדורנר תתחלחל, שפלדמן יתבעס, שבעלך יברח מהבית, שהסרן ידלוק בעקבותייך לנצח עם אינסוף תביעות, בלי להרפות, בלי לוותר, עם צרורות של מילים מעל הראש, מעל הראש, מעל הראש, מעל הראש, וכאן גיורא איילנד, האלוף המוסרי ביותר במילואים המחזיר את קיטבג האתיקה לאפסנאות של כפר הס. מי גמד של אילנה דיין? מי חמוד של התקשורת? מי מתחבא עכשיו בכפר הקטן מבויש ונכלם? מי אכל את הצנונית וחירבן אותה דרך האוזניים? נכון, קוקו, קוקו, אתה איילנד. צא החוצה איילנד ותסביר, בצחצחות לשונך, בגמגום דוחה, בעיוות מפותל, בפרצוף נכאים.

    יש, יש אלוהים בשמיים, והוא משלם לכולם, בקאש מאני, או בצ'ק דחוי או בתשלומים או ב-300,000 ש"ח. תעבירי את המלח, גברת אילנה דיין, שנמרח לך טוב טוב על הפצעים. שפלדמן ימרח גם הוא ויכתוב לנו על ההיבט הספרותי של בני מעיו המוסריים בזמן האחוזים והחוזים והנקבובים, והחורים והכיסים והגנבים והטובים והרעים. מעל הראש, פלדמן. יריקה מעל הראש שלך, אנחנו יורקים, מעל הראש, מעל הראש, מעל הראש - תכניס לך את זה טוב טוב לראש, לכיס, לרשימה הנפלאה הבאה שלך.מעל הראש זה לא בגוף ומי שטועה משלם בגדול, עם דורנר ופלדמן או בלעדיהם.

    פלדמן עאלק.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ושכחתי את אילנה דיין - נמאס לי ממנה באמת

    שמעון לוי , 27/12/09 21:21

    מהכוחניות הוולגרית שלה ומהריאיונות המאוסים שלה שלעתים מתלהמים ומביישים ולעתים מלוקלקים ומחניפים.והכל לדעתי, רק לדעתי. דוגרי לדעתי. אשקרה לדעתי, נטו, בלי בישולים והטיות ועריכות. נקי, זה אני וככה אני חושב,

    שמעון לוי, זכרי את השם הזה, גב' אילנה דיין, אני הטוקבקיסט שלא מתעייף לעולם. ועכשיו אראה לכם תמונה של עיתונאים חוגגים בבית סוקולוב וזה מיד בהקשר הטראגי של פסק הדין נגד דיין, אבל בשביל האמת אגלה לכם שהתמונה לקוחה מנשף של אגודת העיתונאים בשנת תפפוז"י, ואין קשר לתבוסה של אילנה דיין, אבל זה חופש העיתונות וככה הם שיקולי העריכה והדינמיקה של היושר והאתיקה.ומה אתם כבר מבינים בחופש העיתונות לעומת דיין או דורנר או פלדמן. פלדמן, פלדמן הגדול, פלדמן הגדול מכולם, פלדמן ועגל הזהב, פלדמן והעגלה המטופשת, פלדמן השוטה שכתיבתו מאוסה ומגעילה, לדעתי, רק לדעתי, נטו לדעתי.

    ודורנר איתה, עם אילנה דיין, בגדול. בעיקרון. במסגרת. בכלליות. בשם חופש העיתונות. לא ספציפית. היא רק באה לבחון מה ההשפעה על חופש העיתונות.

    איזו בושה, אלוהים אדירים. דורנר חושבת שאנחנו פסיכים. אנחנו לא. תשאלו את פלדמן.

    .

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מתי יעיפו את אילנה דיין מהמרקע???

    שמעון לוי , 27/12/09 21:10

    הרי השופט הרשיע אותה, לא?
    למה בגלי צה"ל לא שומעים את דעות החיילים או הציבור הרחב בעניין פסק דינה?
    ממי פוחד מפקד גלי צה"ל?
    מה עם זכויותיו של סרן ר'?
    ובקשר לפלדמן - אין מילים. ככה זה, יש קצת כסף בארנק מתחילים להתחרפן: זורקים אשה, חושבים עקום וכותבים שטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ימיני אני אוהב לקרוא אותך, הפעם עשיתם שטות.

    אלי , 27/12/09 16:50

    בן דרור ימיני אני לקוח קבוע של מעריב שנים רבות. אני אוהב את ניתוחך, הפעם יריתם לעצמכם ברגל. ישראל היום לא ייסכן את מעריב, ולא ישנה את דעת הקהל. מן הראוי שיהיה עיתון שהוא משקל נגד ל"הארץ". לעיתונות הכתובה קם מתחרה והוא לא החינמונים, שאינם מגיעים אליי בבוקר, אלא האינטרנט. ירידת כמות המודעות נובעת גם מהמשבר הכלכלי, וגם בגלל האינטרנט, זו בעיה עולמית, הפיתרון יהיה טכנולוגי, עיתון דיגיטלי מתעדכן נוח לקריאה ולנשיאה. בן דרור לך תמיד יהיה מקום אתה גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    נו אז מה אני עושה עם ימיני עכשיו?

    אמיר , 26/12/09 23:48

    פרסמת עכשיו מאמר באתר שלכם , ובתוכו ביקורת על ביבי ואפילו הבעת אי אמון בהצלחת ממשלתו .

    איך אני אמור להיות בטוח בביקורת חפה משיקולי עריכה אנטי "ישראל היום" .

    האם ימיני נוהג כבית המשפט העליון?
    האם ימיני תוקף את ביבי בגלל שישראל היום הוא עיתון כביכול מטעמו?

    מר ימיני , כרגע אתה באותה מלכודת שלימדת את כל קוראייך להיזהר ממנה.

    עצם העובדה שאינך מגיב עד עתה לכל התגובות אינה עושה טוב לאמינות שלך.

    אני מאד עצוב על המקרה הזה . חשבתי שאתה עיתונאי רציונלי ועצמאי. לדעתי אתה במשבר מאד גדול עם קוראייך הנאמנים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    קישור לאתר שהצליח לשחזר את הטוקבקים שמצונזרים

    נוי , 26/12/09 22:43

    ממאמרי התעמולה נגד ישראל היום בnrg
    http://www.halemo.net/edoar/0109/0002.html


    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מעריב יקרוס לא בגלל ישראל היום

    יקיר אביב , 26/12/09 22:36

    מעריב יקרוס בגלל החובות הרבים המעיקים עליו, ובגלל חוסר היכולת של נמרודי לעמוד בחזרים השוטפים שכן מספר הקוראים הולך ויורד בהתמדה, מקורות המימון הולכים ואוזלים, והוצאות התיפעול השוטף (כולל משכורות לעתונאים - הגם שאלו קוצצו לאחרונה בלמעלה מ- 60 אחוזים) עולות על ההכנסות. הקשר ל"ישראל היום" הוא רופף - מעריב היה קורס בכל מקרה. לכן התגייסותך למסע ההשמצות נגד |ישראל היום" היא פאתטית ומציבה אותך בשורה אחת עם עתונאים-מטעם, או "עט-להשכיר". תתבייש.


    הגב לתגובה זו

    • עט להשכיר לאמת

      דן , 07/01/10 22:43

      בן דרור ימיני לא מכור לאף אחד בוודאי לא לימין והוא לא מתבייש לתקוף את ההתנחלויות
      הוא רק לא שייך לעדר השמאלני

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    מייל שכתבתי לבן דרור ימיני.

    raquel , 26/12/09 18:33

    אני רוצה להביע את הזעזוע העמוק שלי מהצביעות המכוערת שהרימה את ראשה באחד ממאמריך האחרונים.
    מחד גיסא, אתה משמיץ את החינמון "ישראל היום", משמיץ ומכפיש ללא הרף, ומאידך גיסא, באף אחת משלוש (!!!!!) הכתבות שפורסמו במקביל ועסקו בהכפשת "ישראל היום", אף אחד מהכתבים- כולל אתה- לא מצא לנכון לבקש את תגובת אנשי המערכת של החינמון הנ"ל. זהו לדעתי מעשה אנטי-עיתונאי מדרגה ראשונה.
    כפי שהיה רשום בתגובות, נראה כאילו קיבלתם צו 8 להתגייסות כללית נגד "ישראל היום"
    זאת ועוד, אחרי שפורסמו תוך זמן קצר יותר מ-200 תגובות בכל אחת מהכתבות המשמיצות, הללו נמחקו ויחד איתן נחסמה האפשרות להגיב בכלל לכתבות אלו.
    לפיכך תמוהה לי קביעתך ש"ישראל היום" הינה סכנה לדמוקרטיה, שכן המעשה שנעשה ע"י העורכים באנרג'י הוא מעשה לא דמוקרטי בעליל.
    כעת, אני כבר לא יכולה עוד להכנס לאתר שנכון לעכשיו עדיין משמש כדף הבית שלי. אני לא אכנס אליו, כפי שאני נמנעת מלהכנס לוואיינט.
    יש לציין שעד אותה כתבה אומללה, ראיתי בך את אחד משליחי ההסברה הכי טובים של ישראל בחו"ל. נהניתי מכל טור שלך, רק בגלל שייצגת במילים הכי ברורות את מה שרובו המוחלט של העם חושב.
    אין לי אלא לסיים את מכתבי אליך בשאלה- הגם אתה, ברוטוס?

    לתגובתך אודה.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ישראל היום

    אמיר , 26/12/09 17:09

    לא יודע מה קרה .
    לדעתי בן דרור ימיני חייב הסבר לקוראיו .
    גם אם זה סתם היה מקרי , הסיפור הזה יכול לפגוע באמינות שלך. אם לא יהיה הסבר יתגלגלו באויר שורה של סיפורי קונספירציות , בן דרור , אתה מכיר את זה מסיקורייך את הסיכסוך היהודי- ערבי.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אני שמח שמעריב הוריד את הכתבות ההזויות שאפילו הנמלה שלי לא האמינה להם!

    נרגעתי קצת , 26/12/09 16:57

    טוב שמישהו הבין כי נחצה כאן קו אדום ברור, ונקווה כי זה יהווה לקח חשוב לכל העיתונות שהציבור הוא לא עז הניתן למשוך לכל כיוון שרוצים!
    צר לי על ימיני שכנראה נכפה עליו עליו לכתוב את הכתבה הזאת שלא לעמוד לעמוד מאחוריה וטוב יהיה אם ימצא דרך נאותה לסיים האיוולת הזאת כדי שנוכל שוב לשמוע את דעתו האמיתית נטו בלי שיקולי פרנסה !
    צריך להבין שלדון אדלסון פועל לטובת ישראל והגיע למסקנה (המוטעית לדעתי) כי תמיכה בביבי תועיל לישראל, במציאות ביבי הוא בובה בידי השמאל המאיים עליו בכל עת שירצה ולכן הוא האחרון שיכול להציל את ישראל!
    הבעיה הראשית של ביבי היא שהוא אינו יכול או מוכן להקריב את עצמו למען הכלל אלא רק מוכן ליהנות ממנעמי השלטון, אם לשלדון יתברר כי ברק יכול לשמור על אדמות ישראל יותר מביבי יקבל את אותה תמיכה של אדלסון! אין כאן עניין אישי רק מסקנה מוטעית!
    ביבי לדעתי לא מתאים להיות בשום תפקיד בממשלה , שר אוצר הוא יהיה על גופתי ועל גופתם של הרבה עניים מרודים לכן התפקיד הכי טוב בשבילו ושגם היה מצויין בו הוא מסביר לאומי ללא תפקיד רשמי! ואם ביבי אמיתי עם עצמו ועם המציאות הוא חייב לפנות את מקומו לפני שייגרם נזק חמור!
    ראיתם? ביבי הוא לא האישיו כפי שחשבתם והוא גם לא יישאר הרבה זמן בגלל חולשתו מול השמאל ואם הליכוד לא מסוגל להשיג את השלטון בלי ביבי!? שייעלם מצידי, המדינה לא קמה בשביל הליכוד או העבודה !!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    היית העיתונאי ההגון ביותר במעריב ובין ההגונים בכלל. אכזבת.

    גיא , 26/12/09 15:25

    מה שכתבת על ישראל היום - פשוט צבוע, מקארתיסטי, אנטי-דמוקרטי, אנטי זכות המחשבה והביטוי.
    פשוט עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לבן דרור ימיני

    מאוכזב , 26/12/09 14:43

    פעם החזקתי ממך עיתונאי, בכל דעות שאני לא מסכים איתן, אבל עיתונאי.

    היום, אחרי מפגן הליקוק לבוס שלך ואחרי ההחלטה האומללה של NRG למחוק למעלה מ-600 תגובות שלא נשאו חן בעיניהן, הבנתי שאתה פוליטרוק, חסר עמדה ערכית וממש, אבל ממש לא עיתונאי.

    חבל

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    "בלי צנזורה, בלי מחסומים, הכותבים שלנו נטו"

    די, נמאסתם , 26/12/09 13:46

    זו הכותרת של האתר של מי שכותב כי עיתון 'ישראל היום' מהווה סכנה לדמוקרטיה.

    ואלה הם אותם האנשים שמוחקים את כל התגובות וחוסמים אפשרות לטוקבקים בנושא.

    העם לא מאמין לכם יותר. מאסנו בכם.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הלוחם הגדול בשלטון החוק - מצנזר תגובות

    בושה וחרפה , 26/12/09 13:01

    איפה תגובות לקשקושים שכתבת על ישראל היום???????????????

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מעירב, מה זה ביעסתם לי את השבת...חבלז !!

    השבת השחורה של מעריב , 26/12/09 10:05

    אתם עדיין לא מבינים שמישהו כאן שיחק איתכם? לי זה חבל כי בניתי על מעריב נציג המרכז כמי שייקח את המושכות במקום עתונות השמאל המסכנת את קיומה של המדינה ודווקא בדרך דמוקרטית של יצירת תוכן מעניין יותר ואמיתי כפי שבא לידי ביטוי בכתבות עד היום של ימיני ליבסקינד ודומים והתגובות החמות שקיבלו..ומה עשיתם? זרקתם הכל לפח וחברתם לעתון הדועך שרק בו פוגע ישראל היום איזה טעות גדולה!!
    אבל עדיין ניתנת לתיקון ע"י הורדת הכתבות והתנצלות גדולה בפני הגולשים הנאמנים שנתנו בכם את אמונם ושמו בכם את מבטחם כי אצלכם ימצאו עיתונות אחרת מאוזנת יותר ולא פחדנית שרק המסחריות מובילה אותה !!
    הזמן פה הוא קריטי וחשוב להגיב מהר אחרת יהיה הרבה יותר קשה לתקן את הנזק וייקח הרבה זמן, בינתיים הנהנה העיקרי מהכתבות ההזויות האלה הוא מתחרכם העיקרי ידיעות ומי שלא מבין את זה הוא חמור חמורותיים!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה

    צביעות , 26/12/09 09:53

    צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה צביעות ובהלה

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מתי ישראל היום יפתחו אתר אינטנט כבר ?????? (ל''ת)

    איפה התגובות שלי ??? , 26/12/09 09:51

  • 109.

    בן דרור ימיני התקרנף והפך צבוע

    הקרדיט נמחק בן רגע , 26/12/09 09:48

    רגע אחד הוא כותב על עיתונאים חד צדדיים, ורגע שני הוא כותב דעה על כך שעיתון ישראל היום הוא סכנה לדמוקרטיה...

    באופן מפתיע האפשרות לתגובות בכתבה על כך שישראל היום היא סכנה לדמוקרטיה נחסמת וכל התגובות שנכתבו נמחקו.

    כך גם בכל הכתבות באתר בנושא זה (בן כספית, מאמר מערכת...)

    אז מי כאן סכנה לדמוקרטיה? ישראל היום או אתם?

    בן דרור, התקרנפת והפכת צבוע כמו השאר. כל הקרדיט שלך נמחק בן רגע.

    (מעניין אם תמחקו גם את התגובה הזו...)

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אילנה דיין

    אילן רם , 26/12/09 09:03

    בן דרור ימיני ביטא מצוין את הלוך הרוחות נגד ה"תחקיר" של אילנה דיין. ופלדמן יצא שוטה הכפר, חכם בעיני עצמו ואולי בעיני עוד תמהונים רדיקלים אבירי חופש הארנק.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ישר כח בן דרור ימיני (ל''ת)

    לא מתנחל , 26/12/09 08:48

  • 105.

    מ.ש.ל. (ל''ת)

    שלדון אדלסון , 26/12/09 08:23

  • 104.

    בן דרור ימיני לא יודע לקבל ביקורת

    מי פה הבולשביק? , 26/12/09 06:28

    חסמתם את תגובות הגולשים לשטויות שכתבתם ולהתלקקויות לבוס.

    אתה פשוט מגוחך מר ימיני.


    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ההשתלחות ב"חינמון" היתה טעות. נעילת התגובות היא טמטום. (ל''ת)

    מזל טוב, קיבלתם בומרנג לפנים. , 26/12/09 05:30

1 2 3 4  
עד כה: 238 תגובות ב-142 דיונים

כתוב מייל לבן-דרור בן-דרור ימיני

נולד בערב ליל הסדר, ולכן שמו בן-דרור. עיתונאי ומשפטן. פרסם את הספר "אגרוף פוליטי" והיה עורך העיתון הלוחמני "הפטיש" 
 
מאמרים של בן-דרור ימיני מהעבר, וכן מאמרים מתורגמים לאנגלית ולשפות נוספות ניתן למצוא בלחיצה על הקישור כאן.

  • תגובות אחרונות