הגימיק של קוקה קולה לפסח: פחיות עם תמונה שלכם

אם תמיד חלמתם להתנוסס על גבי אריזה של מותג פופלרי - זו ההזדמנות שלכם. בימים הקרובים תפתח החברה למשקאות אתר באינטרנט בו יוכלו הגולשים לעצב בעצמם פחית ייחודית

נורית קדוש | 15/3/2010 9:55 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי שנים שבהן נהגה החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה ישראל), להעניק ללקוחותיה סט כוסות או להגדיל את כמות המשקה בבקבוק לקראת החג, הצליחה החברה לשכנע את קוקה קולה העולמית לאשר פעילות שיווקית חדשנית. במסגרת ההיערכות לפסח, ייוצרו פחיות ובקבוקי קוקה קולה עם תמונה אישית, שישלחו על חשבון החברה ישירות למי שהמתנה הוקדשה לו. 

בימים הקרובים תפתח החברה למשקאות אתר אינטרנט בכתובת ‭,www.mycocacola.co.il‬ בו יוכלו הגולשים לעצב פחית קוקה קולה ייחודית, כולל שילוב תמונות אישיות של בני משפחה וחברים. את הפחית יוכלו הגולשים לשלוח כמתנה, באמצעות שליח מיוחד של החברה, לכל נקודה ברחבי הארץ כמתנה
לחג - ללא עלות.

נוסף לכך, בעמדות מרכזיות ברחבי הארץ, יוכלו העוברים ושבים לעצב לעצמם, באמצעות אפליקציה במסכי מגע, תווית אישית בשילוב תמונתם לבקבוק ‭1.5‬ ליטר, ולקבל בו במקום את הבקבוק האישי שלהם במתנה, גם כן ללא כל עלות.

לדברי שלי מלצר, מנהלת השיווק של החברה: "הפרוייקט הייחודי לחג הפסח מאפשר לכלל הצרכנים להשתתף בחווית מותג מרגשת ולקחת חלק בעיצוב אישי של המוצר האהוב עליהם. אנו שמחים ליצור באמצעות הפעילות, חיבור בלתי אמצעי בין המותג לבין צרכניו הנאמנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת". הפעילות בשטח ובאינטרנט, תלווה בקמפיין מקיף באמצעי המדיה, בעלות כוללת של 10 מיליון שקל.
יח''צ
פחיות קוקה קולה מעוצבות יח''צ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים