• 129.

    תודה!

    גיא, 12/01/07 21:21

    אה אתם נחמדים ששמתם את התמונה שלי! תודה רבה לכם!

  • 128.

    חבורת עיתונאים חובבנים שעשו תחקיר ביזיוני!!!!

    בליין, 02/01/07 20:28

    התחקיר לא בוצע כמו שצריך..פשוט משעמם לכם!!החברה שמגיעים לאיזור הם אנשים איכותיים כולם מעל גיל 18 לא ראיתי בחיים סמים במועדונים בשרון,זה המסיבות הכי טובות עם אבטחה קפדנית,פשוט ביזיון העיתון צריך להתבייש בכתבה כזאת שלא נחקרה לעומק!!

  • 127.

    הגיע הזמן לעשות מהפך ערכי

    אאא, 31/12/06 19:09

    הורים יקרים , האם בשביל דברים כאלה גדלתם את ילדכם . לא כדי לחזור לערכי העבר שבהם כל אחד נשא אחריות ואנשים שמרו על תחושת המכובדות .האם אתם לא מצפים מילדכם להיות יותר אציליים ופחות ייצריים .על פניו הולך ופוחת הדור . אז לא כדי רק בשביל הדבר הזה להכניס מעט יותר ערכים יהודיים של צניעות ענווה עזרה לזולת , כיבוד הורים ואצילות נפש . אז אנא שלחו את בניכם למוסדות שמחנכים לערכים אחרים אפילו אם הם בסוף לא יהיו דתיים לפחות שיספגו קצת ערכים אחרים

  • 126.

    יש לי פיתרון לגבי ''הסיפור'' על מכסה המנוע

    עמי נח, 31/12/06 18:47

    לא נשתוק יותר !
    אולי כבר הגיע הזמן שישימו מזרנים כדי אף אחד לא יעשה סקס על מכסה המנוע ........ חבר'ה זה יכול לגרום לבעיות גב.

    י.ק

  • 125.

    חברים - יש בעייה עם הכותרת

    המכשפה, 31/12/06 15:37

    הכותרת שניתנה לכתבה:''בנות מקיימות יחסי מין'' מלבה ומחזקת את הסטיגמה הרווחת - אם את בחורה שעושה סקס את שרמוטה, ואם אתה בחור אז יצאת גבר. מי עושה סקס עם אותן בחורות צעירות? הלא הם הבחורים, הצעירים באותה מידה.... אין לי טענות כלפי הממצאים בכתבה - אבל יש לי בעייה אם איך שמציגים אותם. תחשבו על זה...

  • 124.

    תרבות הסקס הסמים והרוקנרול

    פקק תנועה, 31/12/06 11:56

    היא אפס לעומת תרבות סדום ועמורה. הבעיה היא שגם אלו שעוסקים בתרבות .זו לא מבינים שכך אן לינהוג .ורשיות המדינה לא מצליחם להילחם בתופעה זו .כולל ההורים שבבית .

  • 123.

    זה בכלל לא נכון

    קבוע בשישי, 31/12/06 03:21

    לפחות ממה שאני יודע בימי שישי, אין שום סמים, אין בכלל ונדליזם באיזור השרון\עמק חפר.. זה האזור הכי טוב שיש בארץ שלנו מבחינת בילויים לנוער.. שיילכו לחיפה והצפון וימנעו שם את הדקירות והיריות שיש שם כל שבוע.. אצלנו באיזור אין שום דבר שדומה למה שנאמר בכתבה..

    אני מבלה כל שישי במועדון הזה ואין שם טיפת ונדליזם, או אנשים שמתפרקים יתר על המידה...

    אז שלא ינסו להרוס את השם של ויתקין והאיזור..
    לתשומת ליבכם....

  • 122.

    ווואאווו לא

    סיון, 31/12/06 01:59

    דבר ראשון לא מכניסים לאף אחד מהמקומות הלאה מתחת ל18 יש מקומות שגם יותר, דבר שני זה שאנשים מתנסים או לוקחים סמים אין שום קשר למועדון, דבר שלישי אם אנשים שותים באוטו זה עניין שלהם ואם אם ממשיכים לשתות בחוסר אחריות עד שהם סמרטוטים, ועוד עולים על ההגה זה רק אומר שהם לא אחראים. אפשר להשתכר גם בפאב או סתם אצל מישהו בבית- שזה אגב מה שבני 15 ו16 עושים כי הם לא יכולים לשתות בשום מקום אחר. דבר רביעי זה שההורים חושבים שהילדים שלהם תמימים שיחנכו אותם, ודבר חמישי זה שבנות מחליטות להתנהג כמו זונות זה על אחריותם בלבד שלא ישתו או ישתו פחות או שישלטו בעצמם. לכל מה שנאמר בכתבה שאין שום קשר למועדון. זה לא אשמתו שאנשים מתנהגים כמו מטומטמים. וז על אחריות כל אחד כמות השתיה ומה הוא עושה במועדון ואם הוא נוהג אח''כ!

  • 121.

    כתבה שקרית, ממש לא נכונה...כנסו

    בליינית קבועה, 30/12/06 23:56

    בתור בליינית שיוצאת קבוע בכל חמישי למסיבות הלכת אז יש לי כמה דברים להגיד.
    קודם כל מתחת לשנת 88 לא נכנסים בנים או בנות למסיבה (משמע אין בנות 15 ו-16).
    דבר שני בחיים לא ראיתי זוג מקיים יחסי מין על מכסה המנוע (בחיים) ואני יוצאת למסיבות האלו מעל שנה.
    דבר שלישי בחיים לא ראיתי סמים, לא שמעתי על זה ולא הציעו לי!.
    דבר רביעי והוא לטובת הכתבה היא שבאמת אנשים שותים בחוץ ומביאים אלכוהול מהבית ונכנסים מתודלקים למסיבה ויש גם כאלה שעולים אחרי זה על ההגה...אבל זה כבר לא באחריותנו כי כאן כבר המשטרה צריכה לפעול.
    תודה

    • ''לא באחריותנו''?! אז באחריות מי זה?? (ל''ת)

      שתית = רצחת, 31/12/06 00:27

  • 120.

    תראו, אין הרבה מה לעשות..

    19, 30/12/06 22:52

    באת, כמו שהרבה אמרו פה, אחרי שחוזרים משבוע בצבא, כולם רוצים להתפרק.. והרבה מהם יוצאים למסיבות בשביל זה!
    אני אחת מהם! אמנם לא שותה עד אובדן הכרה, וגם סמים או סקס בשירותים לא מלהבים אותי. אבל יש כאלה שכן, ות'אמת, אין דבר שתוכלו כדי למנוע את זה! אז אם הם לא יעשו את זה בשירותים, יעשו את זה באוטו, ואם לא שם, אז יקחו את הבנות הביתה, או ברחוב.. לא תוכלו לעצור את זה ולא את תופעת השתייה! כי בינינו רק כמה כוסות של אלכוהול יכולות לסדר את הראש אחרי שבוע בצבא!

  • 119.

    תגובה ל 116

    סער, 30/12/06 21:12

    תגידי לי, כמה שטויות את מדברת ?!
    דבר ראשון, בויתקין לא כמו במקומות שאת היית נכנסת אליהן בנות 16 לא נכנסות, גם לא 17, ובקושי 18.
    הגילאים הם גילאים יותר גדולים.
    זה לא שאנשים 'לא יכולים להנות בלי הכימיקלים האלה', אלכוהול זה ערך מוסף במסיבות וזה משהו שתורם המון לכלכלה בארץ אגב.. ברור שאפשר להנות גם בלי אלכוהול, ואף אחד לא שותה תמיד. אלכוהול פשוט מעלה לפעמים חיוך על הפנים ומוסיף לאווירה ולמצב הרוח. אין בזה שום דבר רע.... הדברים שהציגו בכתבה הם מעוותים בצורה מטורפת, אף אחת לא משתינה בתוך פחים, תהיי בטוחה שמישהי שתעשה דבר כזה לא תראה את עצמה שוב פעם במקום הזה.. אף אחד לא דופק מישהי על במה 'בלי שהיא תשים לב'...
    רוב הזיונים במסיבות באמת קורים בחניה ובפרדסים וכו', אבל זה מתוך רצון וגם אם זה מתוך שכרות כל אחד צריך להיות אחראי לעצמו.. ובד''כ יש חברות שאם הן רואות שאת לא במצב טוב יכולות לעזור לך לשפוט...

    המצב במסיבות הוא הרבה,הרבה,הרבה יותר טוב ממה שהכתבה הזאת מציגה אותו, ומה שרשמת ש 'המסיבות חייבות להפסק מה שקורה שם זה מזוויע '
    מה נראה לך, שאנשים ישארו בבתים ?
    מסיבה זה לפרק את האנרגיות לדברים חיוביים... וזה האור של הרבה חיילים שמחכים לסופש ולמסיבה שתגיע, ולבנות שיגיעו...
    כמה טיפשות ויפי נפש זקנים בכתבה אחת..

    • חיילי חשיש ואלכוהול

      חיים, 30/12/06 23:22

      אין מה לתמוה על המלחמה בלבנון,
      אם החיילים מבלים במסיבות סמים ושתיה...
      בשביל כמוכם - חבל שנהרגו כאן בחורים צעירים, ונלחמו כדי להקים מדינה שתקדש את הסמים והאלכוהול !
      אינכם ראויים לחיי האדם שנקפדו על מזבח הקמת המדינה !
      אנחנו מדינה מתפוררת - ואם לא נתפוס את זה בעוד מועד - נעלם מעל המפה !!!

  • 118.

    כל שישי כל מצב בכל מזג אוויר

    דדד, 30/12/06 20:59

    ול-103 - חכי קצת תתגייסי ואז תדברי. בתיכון כולם חכמים

  • 117.

    בת 17.5

    שירלי, 30/12/06 19:28

    אני ערה לתופעה הזאת אבל ההכללה שנעשית פה היא מכוערת. אני יוצאת למועדונים האלה עם בן זוגי או עם חברות וכולנו יוצאים כדי לרקוד, להתלבש יפה, להשתחרר. אז נכון, שותים קצת אלכוהול, אבל תמיד יש נהג תורן וודקה רד-בול אחת מספקת אותי לכל הערב.
    זה ברור שיש אלימות וזה נכון שבחנייה של מועדון החממה חם יותר מאשר על רחבת הריקודים אבל מדובר במיעוטים. ולעולם לא יקרה מצב בו יגעו בי ללא רצוני ואני אבליג. זוהי הטרדה מינית לכל דבר ואנשים צריכים לדעת לשים גבולות.

  • 116.

    תעצמו עיניים

    תמשיכו להתעלם, 30/12/06 19:14

    זה לא שטויות, וכל מה שכתוב פה זאת אמת אחת נכונה!
    בתור בת אני זוכרת שכשאני הייתי בת 16 -כן- נכנסתי למסיבות של גילאים מעליי כי איפשרו לי ולחברות שלי.
    כל מי שכתב פה על הקטע של לשתות ולעשן ולהזדיין עד הסוף כי אם כבר אז כבר... לא מבין את הטעות שלו בכלל ולא מבין את גודל הבעיה. והוא סתם עוצם עיינים ומנסה להשקיט את התופעה המזוויעה הזאת. אף אחד לא יבין את זה גם עד שאחד מהחברים הטובים שלו יהרג בתאונת דרכים כי 'במקרה' הוא שתה קצת יותר מדיי או עישן 'קצת' יותר מדיי. אנשים לא יכולים היום להנות בלי הכימיקלים האלו וזה כל כך חבל בצורה שבלתי תאמן. כל מה שכתוב בכתבה הזאת נכון וחמור אפילו יותר שבנות משתינות באמצע המסיבה בתוך פחים כי הן לא שמות לב שהן בכלל לא נמצאות בשירותים. או שבנות עולות על הבמה ומישהו דופק אותן מאחורה מול כל האנשים שנמצאים במסיבה. מה שקורה היום במסיבות זה דבר נוראי ומזוויע לגמריי שחייב להפסק..!

  • 115.

    מזה-השטויות-האלהההה

    בת 20, 30/12/06 19:05

    בואו נתחיל מזה שכדי להכנסססס למתחמים של ויתקין צריך להיות לפחות בן 17-78
    דבר שני- אני מתארת לעצמי שכולנו היינו בגיל הזה, רובנו היינו שם
    וזה פשוט ש-ט-ו-י-ו-ת
    מי שרוצה סמים או סקס, במיוחד בגיל כזה- לא יעשה את זה במקום שמסתובבות בו לפחותתתת 4 ניידות כל ערב!!!

  • 114.

    כמו שצריך

    בליין אלמוני, 30/12/06 18:04

    ככה צריך להיות אם יוצאים להנות אז כבר להנות עד הסוף

  • 113.

    דורון נחום

    סער גבע, 30/12/06 16:04

    אתה אידיוט...
    אתה מציג את הדברים בצורה הכי מעוותת והכי לא נכונה שיש, ונותן במה לדברים שלא קיימים ומוציא דברים מהקשרם...
    הדבר הנכון היחיד בכל הכתבה הטיפשית הזאת שאנשים שותים הרבה פעמים בחוץ במכוניות בשתיה שהם מביאים מהבית, בגלל שלא לכולם יש כסף לקנות שתיה בפנים או בגלל שסתם אין סבלנות להדחף בבר.......
    אני לא מכיר אף אחד ש'לוקח קוקאין במושב האחורי' וזה הכל זיוני שכל..

    בנות 16 בכלל לא נכנסות למסיבות האלה שהטווח גילאים שלהם זה 18-21 ..

    צריך לתבוע אותך על זיון שכל...
    יום טוב !

  • 112.

    דורון כל הכבוד אתה יודע שאנחנו מעריצות אותך !!!:)

    יעלי, 30/12/06 14:51

    סוף, סוף כתב שאיכפת לו לא רק מעצמו

  • 111.

    הדברים אולי נכונים אבל למה ההכללה

    הנוער הטוב, 30/12/06 10:57

    אני בעצמי בן נוער מהמרכז ואני יכול להעיד שיש שתיה יש סמים יש סקס והכל, אבל לא אצל כולם. אני אישית מכיר המון בני נוער(כולל עצמי) שבחיים לא היו חושבים להתקרב למקומות האלו לשם בילוי. הבעיה היא שהמשטרה נתקלת במועדונים רק בסוג הזה של הנוער, הרי המשטרה לא מסיירת ברובה במסעדות, בבתים, במקומות ציבוריים נוספים, שם מסתובבים ומבלים גם בני נוער אחרים שלא מתנהגים כלל כמו שמצויין בכתבה. קל מאוד להכליל את כל הנוער מכיוון שזה מה שרואים במועדונים. אבל לרוב מדובר בחלק קטן של הנוער וכלל לא בכולו וזו לא פניה של המדינה ושל הנוער שחי בה

  • 110.

    אין מילים לתאר את הזעזוע !!

    שון, 30/12/06 10:47

    אם התאורים האלו לא יעוררו את הממשלה לפעול, כנראה שום דבר לא יעורר אותם.
    וככה תראה המדינה, עד שתחרב.

    בגלל שלמדינה כזאת פשוט אין זכות קיום.
    אין ציונות.אין יהדות. יש רק זועות

  • 109.

    סליחה על הבורות, אבל היכן המועדונים האלה?

    נטלי, 30/12/06 10:34

    לכל המבינים
    אני לא מכירה את המועדונים בת''א, למרות שגדלתי כאן בארץ. יש לי ילדים קטנים וכרגע אני לא בסקטור הרלוונטי, אולם הזמן טס בלי שמרגישים. הייתי רוצה לדעת:
    א. היכן יש מועדונים כאלה או מועדונים בכלל?
    ב. (וזאת שאלה לבני הנוער שכן בתוך העניין ואכפת להם) מה הייתם ממליצים לי ולהורים אחרים לעשות כדי לשנות את המצב?
    תודה

    • תחנכי את הילדים שלך כמו שצריך ולא תהיה בעיה (ל''ת)

      הוד, 30/12/06 12:18

  • 108.

    מגיב 100 - כל מילה פנינה. מסכימה איתך (ל''ת)

    גם אני חילונית, 30/12/06 08:46

    • באמת? חשבנו שאת דתיה שכותבת בשבת... (ל''ת)

      לא נורא יהיה, 30/12/06 09:54

      • מה זה השטויות האלה שכתבת? האם אתה מתייחס בקלות ראש למה שקורה היום? (ל''ת)

        גם אני חילונית, 30/12/06 12:23

  • 107.

    איזו כתבה מנופחת!

    Stout Viking, 30/12/06 02:34

    תמיד היה נוער חרא, תמיד היו את אלו שלא קיבלו מספיק צומי (או מכות) מאבאמא, תמיד היו את אלו שרצו להיות ''שונים'' (לא בהישגים אקדמיים, אלא בכמות הזיונים) בין אם זה היום או בשנות ה-50.

    תעשו לי טובה, יא טרחים. לא הזדיינתם בגורן בגיל 16 בקיבוץ? וגם אם לא, עד היום כל המחוצ'קנים שם נותנים לעגלים למצוץ להם את הזין תוך תדלוק על איזה ג'ויינט.

    העיקר כל המצתדקים הדתיים שעוטים על הכתבה (בערב שבת) ואומרים לכולם ללמוד תורה. בתורה היו מחתנים ילדות בנות 12 ופותחים אותן. אלא שאחרי החופה זה בסדר, נכון? אם היא רווקה בת 17 זה כבר חינוך חרא. אם היא נשואה בת 13 זה כדת וכדין... חוצמזה, הנוער הכתום שלכם הכי מזדיין, הכי אלים והכי מסומם. זה ידוע.

    הסתובבתי בארץ ובעולם ושלא תגידו לי ''גויים גויים''. ראיתי פאנקיסטיות בנות 17 בגרמניה שמפחדות מבולבול - פה יש ילדות בנות 13 מוצצות כמה במרץ בשביל שלוק וודקה. אז זה שיש כאלו זה אומר שכולן ככה? לא. לקחו את זבי החותם הכי מגעילים במועדון ושמו אותם כדוגמה. עכשיו כל האמאהות ההיסטריות (כמו אמא שלי בזמנו) שיקראו את זה, יסחבו את הבנות שלהן לבדיקות דם ולבדיקה גיניקולוגית (לוודא שהן לא משתמשות, שאין להן איידס ושהקרום עוד שם כי חלילה אף אחד לא יתחתן איתן) ואחרי זה ינעלו אותן בבית לשחק ברידג'.

    • אתה פשוט אדיוט אין לך שמץ מה הולך ב''מתחם הבילויים''

      ינתיפרזי, 30/12/06 07:14

      חבוב מדובר על נערים ששותים עד כלות (במקרה הטוב) ואח''כ עושים שטויות כאלה שמזל משמיים או לא יודע מאיפה שהם חוזרים הביתה שלמים!!!!
      כולנו זיינו על הגורן ועל הכיפק ועל כל מה שזז אבל ככה לזיין לנו בשכל?

    • ברידג'? המממ... מאיפה הבאת לנו ברידג'? אולי משחק אחר?... (ל''ת)

      מחבואים, 30/12/06 08:48

  • 106.

    מסכים עם מגיב 100 ב-מאה אחוז !

    חנן, 30/12/06 00:15

    וגם אני חילוני

  • 105.

    כל חמישי ושישי - שותים חופשי - חממה!!!

    ענבר שיק, 29/12/06 21:52

    אלכוהול חופשי כל שישי.

  • 104.

    ''עם נבל ולא חכם'' (ל''ת)

    ספר דברים, 29/12/06 21:23

  • 103.

    פשוט גועל נפש!

    The shine, 29/12/06 20:04

    מזעזע... הנוער בימנו פשוט מגעיל .
    (אני בת 17) מעטים בני הנוער ה''נורמלים''.
    פשוט זוועה.

  • 102.

    אני נערה בת 16 וחצי. אז מה אם זה מכסה מנוע? מי אמר שמזרון יותר נוח? (ל''ת)

    אתם מרובעים, 29/12/06 18:22

    • עוד פרחה קטנה זבל כמו כול הנוער (ל''ת)

      ##, 29/12/06 23:26

    • מעניין מה אבא שלך היה אומר על מה שכתבת? (ל''ת)

      לירון ז., 30/12/06 08:06

    • את מוצאת חן בעיניי.זה בסדר אם אני אביא את מומו ובנצי לפגישה? (ל''ת)

      צחי נוי, 30/12/06 11:57

    • עקרונית את צודקת. אם מכסה המנוע חם, זה כמו מזרון (ל''ת)

      זינה, 30/12/06 12:16

    • במיוחד בחורף במקום סדין חשמלי (ל''ת)

      משה, 30/12/06 17:57

  • 101.

    מה רע בזה??? כנסו להסביר לי

    x, 29/12/06 17:13

    נכון יש אלימות, סכינאות ונדליזים והרבה דברים שליליים.
    אבל מה רע באלכוהל וסקס?
    מה ניהיה פה איראן? הורים יקרים מה אתם לא קיימתם יחסים לפני החתונה?
    שני הצדדים נהנים וכולם מרוצים, מה רע בזה?
    די עם הציבעות העיתונאית, אני בטוח שמי שכתב את זה עושה את אותו הדבר רק שהוא משקיע בבחורה כמה עשרות שקלים יותר בארוחה ולא בבקר אלכוהל.

    • לך למוסד גמילה יא אלכוהוליסט (ל''ת)

      **, 29/12/06 17:25

    • לאבד את הצפון זה רע מאוד ולאבד את הבתולין מילא...

      ואתה משחק בקקי, 30/12/06 08:16

      מדובר על נוער שמאבד עצמו לדעת!!!
      אף אחד לא קם נגד אלכוהול במידה וכד'...
      לחיים.

  • 100.

    אנחנו חוזרים היום על כל הטעויות שעשינו בתקופת בית ראשון ובית שני

    אני אדם חילוני, 29/12/06 16:40

    אחרי אלפיים שנה, אלוהים התרצה ואמר לעצמו:
    אני אתן עוד צ'אנס לעם הדפוק הזה. שיקימו שוב מדינה. אולי אחרי אלפיים שנות גלות וייסורים, הם החכימו והיטיבו דרכיהם ולא יחזרו על כל מעשי הזימה, התועבה, הפשע והשחיתות שעשו לפני אלפיים שנה.
    יאללה, אני אתן להם עוד הזדמנות.
    והנה, אחרי פחות מששים שנה, אלוהים מביט ממקום מושבו ומה הוא רואה? שהעם הדפוק ההוא, לא רק שלא חזר למוטב, אלא גם שיכלל את מידותיו הרעות. הוא רואה שרמת הזימה, השחיתות והפשע כבר עברה בהרבה את הרמה בה היתה לפני אלפיים שנה ושעם ה''בחירה'' עאלק, הפך לעם ה''בכי-רע''.
    ''וייחר אף ה' בישראל''.
    וההמשך ידוע. קיראו בתנ''ך מה קרה בכל פעם שנכתב ''וייחר אף ה' בישראל''.

    בתקופת בית ראשון, השוט של אלוהים היה בדמותו של נבוכדנצאר.
    בתקופת בית שני, השוט היה טיטוס.
    והיום, השוט של אלוהים הוא בדמותו של אחמדיניג'אד, ולדעתי אף אחד לא יוכל לעצור אותו מלבצע את זממו.

    • אהבתי את אשר כתבת, הדברים לדאבוני מדוייקים להחריד!!!

      ציון, 29/12/06 18:51

      אכן הספירה שלנו לאחור החלה ואני בספק אם משהוא באבת רוצה או יכול לעצור אותה!!!

    • אמת (ל''ת)

      אמת, 29/12/06 21:15

  • 99.

    שימו לב להכשרת מורה לעתיד בתגובה ל-95 (ל''ת)

    מורה ותיק, 29/12/06 15:50

  • 98.

    המשטרה צריכה לסיים את התופעה הזאת.לעקור אותה מהמשורש (ל''ת)

    סדום ועמורה זה, 29/12/06 15:44

    • נכון. עונש מוות על ניאוף, מין לפני החתונה שלא ע''מ להתרבות וכו' וכו (ל''ת)

      איזה צדיק אתה, 29/12/06 21:42

  • 97.

    מחליא !!!!!!!!!!! מזעזע !!!!!!!!!!!!

    מזועזע, 29/12/06 15:30

    צריך להחמיר איתם.
    מי שעושה כאלו דברים לילדה שעוד לא מלאו לה 16 שנה - צריך להוציא אותם להורג. לחוקק חוק עונש מוות. מזעזע לחשוב על זה.
    ואיך הם עוד מעיזים לאודות ולספר לכם ? בלי בושה.
    חיילים מהצבא עושים כאלו דברים ?? מה זה צבא ? צה''ל = צבא הגנה לישראל !
    איך הם יכולים לעשות כאלו דברים ??
    בני ...

    מה זו ההפקרות הזאת ? איך הגענו לזה ?
    איפה הציונות ? פעם אפילו לא הינו חולמים שזה יכול להיות. היום זה מובן מעליו.
    צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית לכשל בחינוך.
    הלחם בתופעות האלו עד חורמה.
    מזעזע

    • הבנות אשמות הכול בהסכמה

      +++, 29/12/06 17:24

      דיי לחשוב שבנות תמימות הן לא כולן זו..

      • אחרי שישפטו אנשים כמוך לכסא חשמלי

        באטמן, 29/12/06 17:43

        תדע שזה אך ורק מתוך התחשבות בך. אתה הרי כל כך רוצה שידונו אותך לכסא חשמלי . נכון ?!
        זה הרי ידוע לכול.
        אתה ודומיך אשמים בכול!

        • לא הבנת את דבריי

          +++, 29/12/06 18:01

          הכול היה בהסכמה קראת בכתבה שמישהי התלוננה לא אז מה אתה מסיק מסקנות סתם וישר מתנפל . בנות זה לא מה שהיה פעם הן הולכות למועדונים בשביל סקס וסמים הן רצו בכך לא היה רשום חלילה שהיה ניסיון תקיפה לאונס או מעשים מגונים נכון . ואכן רוב הנשים זו.. דיי להיות יפי נפש זה ידוע שלא חסר להן אי אפשר תמיד להאשים רק את הבנים זה היה בילוי עם סקס ,סמים ואלכוהול לא שזה טוב זה רע מאוד אבל זה הנוער של היום וכולם זב..

          • כול הנוער זבי חוטם או שאתה כל הזמן מזיין תשכל? (ל''ת)

            זב חוטם וזב דם, 30/12/06 08:07

  • 96.

    לתגובתכם

    עצובה מאוד, 29/12/06 14:05

    אני חילונית לגמרי, ועדיין אני לא רואה שום תחליף לדת .
    לדעתי העניין מתחיל עוד אצל ההורים, ובצורת החיים המערבית-קפיטליסטית בה אנו חיים. כיום שני ההורים עובדים, ואין להם הרבה זמן להשקיע בילדים. כל היום הילדים רואים MTV וסוגדים לסתומות כמו פאריס הילטון. כולם רודפים אחרי כסף (גם אני- כי איני רוצה להישאר מאחור).
    וכאן בדיוק נכנסת הדת. בבסיסה הדת מחנכת לצניעות, וצניעות היא לא רק בגדים ארוכים וכיסוי ראש, אלא צורת התנהגות ושאיפות. הדת אמורה ללמד הסתפקות במועט- וזה לא קיים בעולם המודרני המערבי.
    כיום ממלאים את הילדים במותגים, אבל אין ממש תוכן - גם לא להורים.
    מה הילדים רואים שההורים שלהם עושים? חוץ מהאנרכיסטים או המתנחלים- כמעט אף אחד לא מקיים את האידיאולוגיה שלו. כל העם הזה מנוון ! ובמיוחד מי שגר במרכז (אני גרה בת''א והביקורת היא לחלוטין גם כלפי עצמי). גם אחוזי הבחירה בירידה מתמדת.

    אז אולי כדאי (באמת) לבדוק את הדת עצמה, כי הדתיים לא תמיד מייצגים את הדת, ולדת יש מקום מאוד חשוב בחינוך האדם.

    העובדה היא שמאז מהפכת התיעוש והחילון (שבא בעקבותיה) האנשים הפכו יותר מנוכרים, יותר בודדים ופחות חברותיים. לכן, איני מציעה לחיות בחברה לא מתועשת, אבל אם כבר חיים בחברה כזו- חייבים לצקת לה תוכן, ואת זה יכולה למלא רק הדת (כל עוד היא אינה פונדמנטליסטית).

    • זה לא קשור

      אחד שלא מבין, 29/12/06 15:34

      אני גם לא אומר שדת זה רע.
      אבל הערכים שלנו בתחתונים, כי אין היום לאף אחד מטרה בחיים, במקום ליישב ולאהוב את הארץ והזולת כמו פעם היום אנו מתרכזים בלאהוב את עצמנו - אין היום מטרה לאנשים להיות אנשים - ודת זה הפתרון הקל והלא נכון.

      • ל-אחד שלא מבין - השאלות הן- למה, כיצד ואיך

        עצובה מאוד, 29/12/06 15:49

        אתה קובע שאין לאנשים מטרות בחיים, ושהם מתרכזים בלאהוב את עצמם. אתה בהחלט צודק אבל אני שואלת שאלות אחרות :
        למה אין לאף אחד מטרה בחיים? ואיזה מטרות צריכות להיות לו? (אני ציינתי שהיום המטרה העיקרית היא כסף).
        שאלה נוספת- למה כיום אנחנו מתרכזים בלאהוב את עצמנו?

        ברגע שנבין מה השתנה ומה גרם לשינוי הזה (שבדיעבד מסתבר שהביא לנו גם דברים רעים), אולי נוכל לנתב את השינוי לדברים טובים יותר- כפי שציינת.

        גם אני לא בטוחה שדת היא הפתרון (ציינתי שאני חילונית), אבל:
        בדת- יש המון מטרות- בבסיסה אנחנו פה כדי לתקן את עצמנו באמצעות מעשים טובים, ובכלל להיות טובים.

        בדת- יש חיי קהילה - ובכך האדם לומד לחיות בקהילה ולהתחשב גם בצרכי הקהילה.

        ושוב- אל תביא לי דוגמאות על כמה דתיים שסרחו, כי כבר כתבתי שלא תמיד הם מייצגים את הדת מבחינתי.

        • נכון, את צודקת!!!! (ל''ת)

          אחד שלא מבין, 29/12/06 15:59

        • אני יודע שאני אחטוף עליהום בגלל מה שאני הולך לכתוב אבל...

          ציון, 29/12/06 18:45

          משהוא במדינה החליט בסוף שנות ה-80, שצריך ליצור שינוי דמוגראפי מול הערבים (יצירת רוב לא ערבי בארץ ישראל) והיו לכך המון כתבות בעיתונים של התקופה. אז ללא כל התחשבות וללא כל סלקטיביות ראויה הביאו לכאן 2 מליון עולים מחבר העמים שיצרו כאן מדינה בתוך מדינה.
          כל אחד מהעולים הוותיקים שחיים כאן בארץ מחבר העמים טוען כמוני שהעלייה הזאת היא ללא כל קשר אמיתי או כמיהה של העלייה ליהדות או לציונות. כ -80% מהעולים הינם בכלל נוצרים. חלק מהן נשואות לערבים. ומרביתם ללא כל תחושת שייכות תרבותית או זהותית ליהדות או לציוניזם.
          תרבות השתייה, תרבות המין המערבי החופשי של הנשים בעליה הזאת, חוסר הערכים, הבינוניות, והבטלנות, שבגללה גם ברה''מ קרסה.
          בגלל כמותם הרבה ההשפעה שלהם על המדינה הייתה והינה קריטית והרסנית!!!
          איני אומר שאך ורק הם אשמים במצב כאן, הבעיה הרבה יותר רחבה כמובן, אבל הם והרצון שלהם להדמות לגויים ולמערב מהווים את הבסיס האיתן ביותר להתפוררות הערכים והשייכות והזהות של אזרחי המדינה הצעירים!
          חובה עלי לציין באותה נשימה למען הצדק כי ביניהם קיימים גם הרבה מאוד צעירים טובים ואיכותיים שתורמים רבות למדינה ואינם פחות ציונים או פטריוטיים ממני!!!
          אך לצערי הרב הם המיעוט!!!!
          למרות אהבתי הרבה מאוד והמוחלטת למדינה שלי, הבית היחיד שיש לי ולכל יהודי בעולם, אני מביט בדאגה רבה על המתרחש במדינה וחושש בהסתמך על העובדות שאנחנו הולכים לחזור ולהיות בקרוב מאוד עם גולה, נרדף, מושפל, ואומלל שלא השכיל להפיק את לקחי העבר ולשמור על הגחלת של התגשמות חלומם של אבותינו רבת השנים מהגולה של שיבה לארץ אבותיו הקדושה!!!
          דווקא בזהות שלנו הייתה טמונה כל עוצמתנו וכשהיא מתפרקת בגלל רצוננו המושחת להפוך למדינה מערבית ככל שאר העמים, דווקא כאן אנחנו מאבדים את זכותנו להתקיים!!!
          מי ייתן ותינתן לנו התבונה לשנות את מציאות ההווה ולחזור להיות עם ייחודי, חזק, מציאותי, עצמאי, ומכובד, עם זהות יהודית ורצון אמיתי להמשיך להתקיים ככזה. כי באמת אין לנו ארץ אחרת!
          שבת שלום ומבורך.

          • מי נוצרי?

            Stout Viking, 30/12/06 02:44

            אני Pagan all the way אבל בכיף - תביא לי דרכון אירופאי ותחזיר לי את הזמן שביזבזתי בצבא להגן על התחת היהודי שלך ועוגמת הנפש שקיבלתי שם. נראה מי ישמור עליך מהערבים - הנוער הכתום שלך? צבוע אחד. אה כן... ומי משלם מיליארדים מכספו כדי שיהיה לך צבא? נכון. משלם המיסים האמריקאי הנוצרי. גם הם ישמחו שתהיה להם מערכת בריאות וביטוח בריאות נורמאליים מאשר שלך יהיה פאטריוט.

            • אתה בטח רוסי תחזור לרוסיה

              !@, 30/12/06 06:45

              הרסתם את המדינה רובכם נאצים ושונאי יהודים

    • איזה MTV? איפה ת חיה? מה את חושבת שזה מה שאנחנו עושים?

      הוד, 30/12/06 12:24

      את בטח קצת מבוגרת ולא יצא לך להתעדכן בפעילות שלנו הנערים היום.
      זה שפעם הנוער היה שורף שעות על הMTV זה חלף מזמן. איזה תגובה שטותית.

  • 95.

    סיפור אמיתי מן החיים האמת כל האמת ורק האמת

    דומקרטיה בהרס, 29/12/06 14:00

    שכנה ילדה בת 12 בבנין משותף חזרה בשעה 02:00 בבוקר לביתה
    ההורים על גחלים מודאגים עד מוות.
    האב שאל מדוע כ''כ מאוחר ומדוע לא הודיעה שתאחר וסתר לה.
    הילדה יצאה את הבית, הזמניה משטרה וזו עצרה את האב בגין אלימות.
    האב עצור והבת עושה ככל העולה על ראשה זאת, תוך להתרות ולהזהיר
    את אביה שתדאג לעצור אותו אם יעז
    להעיר לה להבא,,,,

    • הסיפור שימח אותי מאוד. בדרך למדינת חוק? (ל''ת)

      מורה לעתיד, 29/12/06 14:47

  • 94.

    מה מדאיג פה בדיוק -אנשים מבלים כמו שצריך (ל''ת)

    יאללה צביעות, 29/12/06 13:59

    • ולמה תסכן את חיי ?

      חיים, 30/12/06 23:31

      אתה רוצה לשתות - תשתה ותחנק...
      אתה רוצה לעשן - תעשן ותרקב...
      אתה רוצה לבלות - תבלה ותתאבד...

      אבל אל תנהג ברכב - גם כשאתה לא מסומם, כי הפלאשבק יגרום לתאונה,
      אל תנהג שיכור ותסכן חיי אחרים,
      אין לך זכות לרצות לקחת לאחרים את החיים !
      לגבי עצמך - לא תגיע רחוק...

  • 93.

    כתבה מפחידה לא ברור מי אשם הבנים או הבנות (ל''ת)

    אבי, 29/12/06 13:53

    • ברור שהבנות זונות בלי תשלום (ל''ת)

      +++, 29/12/06 14:55

      • כן ירבו כאלה!

        מישהו, 29/12/06 15:09

        אין לי כבר כסף לשלם לזה!
        יבורכו בנות כאלה, הן,ממלאות תפקיד קודש בחברה!

  • 92.

    מוות ל-09 !!! אה-אה-א-הא-ה !! הדור הזה רקוב נראה כל כך עלוב (ל''ת)

    א, 29/12/06 13:53

  • 91.

    בזמני אפילו מכסה מנוע חם לא היה

    קשישה, 29/12/06 13:51

    כמה צביעות
    כאילו אנחנו לא עשינו את זה על הגורן
    בגיל צעיר מאוד
    נו באמת

    • ל-91 צודקת, ההבדל הוא שבזמנך

      פוסט נערה, 29/12/06 14:59

      ההבדל הוא שבזמנך זה לא היה
      כל כך cool .
      בזמנך היה לך זמן להחליט מתי את רוצה להזדיין ומתי לא. - כך גם בזמני.
      היום זה COOL להזדיין, ולכן כולן מזדיינות- את מבינה את ההבדל?
      אם נערה רוצה לשכב שתשכב, אבל לא מתוך לחץ חברתי.
      כשאני חושבת על חוויות מיניות שעברתי בצעירותי, ומשווה אותן לחוויות שעברתי כשהתבגרתי- אין מה להשוות!

      בכתבה הבנים אומרים : ''אנחנו טוחנים כל השבוע בצבא, ואם לא נעשה את זה, נצא מדעתנו.'' - ואני אומרת- אוי ואבוי אם הם לא יודעים להתאפק .

      והבנות אומרות: ''לפעמים בנים שיכורים נוגעים בנו, בניגוד לרצוננו, אבל אין מה לעשות, ככה זה במקום שאין בו שליטה. אם רוצים לבלות צריך לקבל את המינוסים ואת הפלוסים. הבנים קונים לנו את השתייה או מביאים את זה מהבית וחלק מהבנות זורמות''. - ושוב אני אומרת- אוי ואבוי! נוגעים בהן בניגוד לרצונן, אבל הן מקבלות את זה, כי אין מה לעשות...
      בתקופתי לא הייתי צריכה להזדיין (''מינימום מציצה'') בשביל בירה, ואבוי לאדם שהיה נוגע בי בניגוד לרצוני. מי שלא הצליח להתאפק הלך לזונה או הביא ביד.

      ועכשיו תגידי את האמת... זה באמת דומה לתקופה שלנו, בה הנערים יצאו מגדרם כדי לשגל אותנו?

      • 2 פרחות מה הבעיה להגיד לשכב

        *&, 29/12/06 15:08

        ולא להזדיין טוב לא משנה וסקס זה לא הכול בחיים תלכו לטפל בהתמכרות והאובססיה לסקס.

  • 90.

    אני מזדיינת לוקחת סמים וטוב לי ! (ל''ת)

    לולה, 29/12/06 13:50

    • לולה, למרות שאת מסטולית,אל תשכחי שקבענו ב-21:00 בחניה. (ל''ת)

      דב עלה, 29/12/06 19:08

  • 89.

    אנחנו דור מזויין.החמאס מחכך ידיים בהנאה

    אוהב ישראל, 29/12/06 13:47

    אחמדיאנג'ד והנייה לא צריכים להתאמץ יתר על המדה העם הזה חולה במחלה ממארת המתירנות אוכלת כל חלקה טובה והדג מסריח מהראש גם אצל ההורים וההנהגה המצב לא יותר טוב ואחר כך מקימים ועדת חקירה לבדוק את תוצאות המלחמה. אחים תתעוררו המצב על הפנים

    • צודק 100%.. אנחנו שיכורים -

      Eliyahoo, 29/12/06 15:14

      של המתירנות.. של התאווה.. של הזנות!!!
      פשוט דור מזויין..

  • 88.

    התרבות המערבית! כנסו-

    יהודי, 29/12/06 13:43

    לכל הדמוקרטים למיניהם- אנו עדים לתופעה שדמוקרטיה מכשירה הכל , האם הגיוני להכשיר הומואים להנשא אחד לשני?! ועוד היועץ המשפטי לממשלת ישראל נותן לזה גושפנקא, האם פתיחות משמעותה שתוכניות טלויזיה צריכות להיות מליאות במילוי יצרים (אלימות וזנות בלי סוף , סצינות שהמרחק ביניהם לעירום מלא הוא אין ואפס?! איפה וועדות הבדיקה שאמורות לחנך את בנינו ובנותינו, גם ההורים שמכניסים לביתם את כל הערוצים האפשריים (החל מyes ןhot וכלה ב.. ) תשאלו את הילדים אם הם מכירים את המושג ''תוכניות מבוגרים''? וגם זה תמוה וכי למבוגרים מותר לאבד ערכים של צלם אנוש?! והרי אנו עדים לתופעה של אנסים מבוגרים אפי' 50 -60, אז כיצד ניתן לכל דרדק בן 10 להחזיק פאלפון דור 3 שיש תוכניות מבוגרים, ואפי' הערוצים 2 ו10 משדר סצינות כאלה,
    שלא לדבר על אתרי האינטרנט, ''יחסים'' ב'' ynet'' מה זה ? אולי כל מה שמשוחחים איש ואישתו נפרסם באינטרנט, ''צריך חופש ביטוי''... ו''סקסי '' בnrg כנ''ל ,

    למי שיש כבוד עצמי שיעשה חוסם אתרים, אפי בארה''ב יש קבוצה ענקית שצועקת על זה כל שכן עם עם ערכים עם מוסרי שכמותינו!

    אני מציע להקים וועדת בדיקה ממשלתית לאמר מה מותר לשדר ומה אסור?! אחרת ההפקרות תחגוג, הנישואים של כולם יגמרו בגירושין בעקבות בגידות (דבר שאנו יודעים עליו היום), אנשי החינוך של התקשורת הם המחנכים של היום ואותם צריך לבדוק.!!!!!!!!!












  • 87.

    אנחנו דור מזויין (ל''ת)

    אביב גפן, 29/12/06 13:31

  • 86.

    תתחילו לשנן:''אם אין תורה-אין כלום''.הנה ההוכחה

    1העם, 29/12/06 13:19

    יקח עוד קצת זמן עד שהישנים יתעוררו ויבינו שלא יעזור כלום. לא מצלמות אבטחה ולא יותר שעה בבית הספר בלי חינוך אמיתי וערכי תורני המצב רק ילך ויחמיר.
    תתנגדו, תצחקו תגידו מה שאתם רוצים אני את הילדים שלי (כשיהיו לי ) אחנך כמו שחינכו אותי: עם בית כנסת, תפילה, מה המשמעות של להיות יהודי, מוסר, כבוד למבוגרים או בקיצור חיים עפ''י ערכי התורה.
    זה הגן עלי מפני השפעות שליליות.
    שבת שלום

    • ובמקווה

      הרב השובב, 29/12/06 13:37

      הרב יתן להם לגעת בברית שלו...

    • אפשר להסתדר גם בלי תורה.

      אני, 29/12/06 13:38

      לא בהכרח יוצאים ככה.
      לא צריך לחיות בשקר כדי להיות אנשים טובים.

  • 85.

    בא לי פשוט להקיא.....

    יהודי, 29/12/06 13:16

    אפשר לפחות להתנחם בזה שאלו פרפורי הגסיסה האחרונים של הישות המתקראת ''חילונית'' (יותר נכון- חולנית...), ולאט לאט מתוך החושך יותר ויותר אנשים יבינו שיש רק דרך אחת ויחידה לעם ישראל...

  • 84.

    עוד סיבה שבגללה אני משכנע את אישתי לא להביא ילדים לעולם !! (ל''ת)

    סופרנוס התמים, 29/12/06 13:15

    • תחנך אותם נכון ויהיה בסדר

      בת 16, 29/12/06 13:34

      תשלוט אתה בהם ולא הם בך...
      ואני בת 16

    • אל תביא

      Stout Viking, 30/12/06 02:48

      גם ככה העולם הזה מאוכלס מדיי

  • 83.

    בהכל אשמים התקליטים של צמד רעים! (ל''ת)

    וגם חנן עזרן, 29/12/06 13:14

  • 82.

    הלוואי ויקרה להם משהו שתהיה להם טרואמה

    אני, 29/12/06 13:06

    רק ככה הם ילמדו -גועל ארסים

  • 81.

    רעיון

    גיגי, 29/12/06 12:58

    על מכסה מנוע חם,פשששש רעיון גדול.

  • 80.

    למה מה אתם חושבים קורה במועדונים באירופה/אמריקה?!

    משה, 29/12/06 12:40

    רוקדים הורה ואוכלים עוגיות עם חלב???
    תתעוררו, אנחנו חברה מערבית, או מנסים להיות...

    • הנוער לפני כמה שנים

      מרקי, 29/12/06 13:19

      גם אז היינו שיכורים וגם הבנות לא היו כל כך תמימות, אבל ההבדל שלא היינו כל כך אלימים וגם לא היה בפארסיה..והסם הכי חזק היה גרס.
      הינו גם מסתפקים בבילויים בסוף שבוע....ולא כמה לילות בשבוע.

      • יש דשא אפשר לשחק כדורגל

        אוהב אותך, 30/12/06 00:30

        אני מסכים איתך! הכל שמועות על הקוקאין וההרואין ששלטו בשנות השיבעים! הנדריקס בכלל לא מת וגם לא קורט קוביין! ד''ש לאמא

    • מה קורה במועדונים?

      חיים, 29/12/06 13:44

      אז בוא אני אספר לך מה קורה?
      נכון שיש סמים ואלכוהול אבל רק בתוך המועדון נכון שיש סקס אבל רק בתוך המועדון
      אבל תראה לי בן 18 שיכור בתוך מועדון או ברחוב?
      תראה לי בן אדם בן 40 הולך עם בירה ברחוב
      אתם רוצים להיות חברה מערבית תאמצו את החוקים שלהם אין שתיה מתחת לגי ל 21
      אין שתיה ברחובות
      שימו שוטר כמעט בכל פתח של מועדון או מועדון שיודעים שהו בעייתי
      תחייבו את בעלי המועדון לשים שוטר אחד לפחות בכניסה ושיעלו את המחיר ב-5 ש''ח תאימנו לי יהיה הכי טוב והכי בטוח לכולם
      שנה טובה

    • למספר 80

      דוד, 29/12/06 13:49

      בארה''ב עפ''י חוק אסור למכור אלכוהול למי שמתחת לגיל 21
      ובכל מקרה אסור שתות אלכוהול ברחוב ואסור להחזיק בקבוק אלכוהול בתא הנהג.

  • 79.

    בעע תרבות המרכז

    עדן, 29/12/06 12:39

    אני כמובן מניח שכל הדברים שרשומים פה כיאה לכתבה שמנסה למשוך תשומת לב מוגזמים, אבל, אלו דברים שקורים בעיקר במרכז, כל הקטע של הפוזות שם זה פשוט מגעיל! אפילו במועדונים הכי גרועים של ה''פריפריה'' כמו ''הלונה'' בחיפה התופעה הרבה יותר מצומצת.
    בקיצור הורים, אם אתם לא רוצים שהילדים שלכם יתמכרו לסמים ויקבלו איידס תגדלו אותם ביישוב קהילתי נחמד, עדיף בצפון.

    • ''טבעון- ישוב קהילתי נחמד''

      טבעון לשעבר, 29/12/06 13:13

      תעשה לי טובה, אתה חושב שמי שגדל בטבעון לא עושה דברים כאלה?? בתור מישהי שנולדה וגדלה בטבעון אני יכולה להבטיח לך שהיו דברים גרועים מאלו כשהייתי בגילם, גם בפריפריה זה קורה!
      אה- גם אין סמים בטבעון, כן בטח...

  • 78.

    איזה כיף להם !

    צעיר, 29/12/06 12:36

    למה לי זה לא קורה?
    תמיד אני נופל על כאלה שלא נותנות ;(

  • 77.

    ככה זה בחינוך החילוני!!!!!!

    ליהי, 29/12/06 12:30

    תשימו את ילדיכם בחינוך הדתי!!!!!!!!!

    • ככה זה גם בחינוך הדתי

      אנונימי, 29/12/06 12:42

      רק שאצלנו לא מדברים על זה! כל הישיבה מזריקה ומטרידים בחורות ברחוב... גועל נפש

      • טוב שלא הגזמת (ל''ת)

        משה, 29/12/06 13:31

        • את אמא שלי דוסים הטרידו ברחוב

          Stout Viking, 30/12/06 02:50

          כי היא בלונדינית פצצה שלא דומה לאמא שלהם.

  • 76.

    לא מבין את התגובות פה

    אריק הזקן, 29/12/06 12:18

    הבעיה היחידה שאני רואה זה האלכוהול והסמים. אבל לגבי הסקס, אם זה בהסכמה (ועם קונדום) אז שיזדמברו חופשי, הלוואי עלי בגיל 16. ולגבי התגובה שאולי בדרך ''נראה אם לבת שלך תרשה'' - אז כן, אני ארשה.

  • 75.

    החינוך החילוני פשט את הרגל!

    מאיר, 29/12/06 12:16

    חייביםן לחזןר למקורות. לחינוך שקבלו ההורים שלנו!

    • צודק

      אני אוהב אותה, 30/12/06 00:35

      צודק האבא מזיין, האמא מקבלת בשקט, האבא הופך לאיש עסקים מצליח, האמא עקרת בית, האבא בוגד ומאושר, האמא לבד עם הילדים בלי גרוש על הנשמה...איזה מזל שאני גבר

  • 74.

    לחלק קונדומים בבר

    קידי, 29/12/06 12:13

    בקרוב יתחילו לחלק בחינם קונדומים על הבר
    במקום בוטנים עם הבירה

    תחגגו
    חופשי
    רק עם קונדום
    ולא רק בגלל האיידס

  • 73.

    יהודים תצילו את ילדכם ותשלחו אותם לחינוך החרדי!

    סכנת חיים, 29/12/06 12:13

    מי שלא עושה כן ממש רוצח את ילדיו אין לי מילה אחרת היום ללמוד בחינוך החילוני ממש שולח את ילדיו למות!!!!!!!!!!!!!!!

    • כן, בטח

      Stout Viking, 30/12/06 02:52

      עדיף שרב / תלמיד ישיבה / מורה יעשה בהם מעשה סדום כשהם בני 5 מאשר שהם יזדיינו מרצון עם בחורה בגיל 16. נכון?

      כמה בולשיט.

      • אהבתי (ל''ת)

        הוד, 30/12/06 12:28

  • 72.

    הכתבה צולמה בלכת-רוץ לא ידעתי שיש שם סמים למרות שהייתי שם...

    הוד, 29/12/06 12:09

    ולא יצא לי לראות סקס אני לא בטוח שמדובר על המועדון הזה...

    • הוד..

      טל, 29/12/06 12:34

      הוד אתה חנון! לא היית שם! וגם אם היית שם.. היית שם חנון רקוב! אז שקט! שקט! יא חנון!

      • חנון

        אוהב אותה, 30/12/06 00:36

        חחחנננננננננוווווווווןןןןןןןן!!!!!!!!

    • אתה יותר מדי חנון כדי להגיב פה!

      שוב טל, 29/12/06 12:37

      יא חנון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 71.

    אחרי קראתי את כל התגובות

    משיח אמת, 29/12/06 12:06

    וקראתי כאן את כל התגובות עד לרגע שבו הגבתי ויש לי להגיד כמה דברים
    דבר ראשון אני מרוצה מזה שלאנשים אכפת מהנוער כי הנוער הוא העתיד
    דבר שני מה אתם מאמינים לכל כתבה שכתובה בעיתון שמאלני שמנסה לייאש אותכם?
    אתם באמת חושבים שכל בני הנוער מתנהגים ככה?אני גדלתי בבית חילוני, וגם חבריי גדלו בבית חילוני ולא הלכנו לקחת קוקאין כל יום שישי.
    ומה רע בלבלות? כאילו אלכוהול זה דבר רע?הרי יין תשתו ובירה מול הטלויזיה כל הכתבה הזו היא סטיגמה אחת גדולה!
    גם נערים בני 16 הם בני אדם והם יקיימו יחסי מין וישתו בדיוק כמונו בגיל 16
    ושלא נדבר על הסיפורים ששמעתי מהחברים שהיו לי מהעולם החרדי כאילו שם אין כאלה דברים. די !!די לתמימות ולסטיגמות!!

  • 70.

    די להיות חשוכים תנו לידים לבטא את עצמם מה אנחנו באירן???

    גילי, 29/12/06 12:05

    בבקשה אנחנו אוכלים את מה שבישלנו

  • 69.

    אור לגויים. ותודה להרצל ובן גוריון (ל''ת)

    avi, 29/12/06 12:03

  • 68.

    עדיין רוצים להיות ככל העמים ???

    אריאל, 29/12/06 12:01

    זה מה שקורה שמגדלים ילדים בלי קירבה מינימלית ליהדות .

    לא תמצאו תופעות כאלו אצל הנוער הדתי .

    • זה מה שקורה שמגדלים ילדים שלא קרובים לעצמם!

      ילד על תנאי, 29/12/06 12:33

      איש שום קשר ליהדות, ודיי לעשות את הפופליזם הזול הזה של ערכי יהדות.
      כולם יודעים טוב טוב מה קורה במגזר החרדי, כמה סוטי מין יש שם, באחוז לא פחות קטן מהמגזר החילוני.
      יש מספיק חוזרים בשאלה שיכולים לספר על מה שהולך שם...בציבור שכביכול הכי קרוב ליהדות.
      אבל זה לא העניין.

      ואם ניגש לעניין נבין שהכישלון הזה הוא כישלון חינוכי, והביטוי הכי גדול שלו מגיע באיזור השרון.
      אזור השרון, ובמיוחד העיר שאני מתגורר בה (לצערי, כי הייתי בכיף מחזיר את הגלגל אחורה וגודל בעיר שאינה בועה שעשוייה מדולרים) הוא איזור רקוב, עני רגשית, עני חינוכית אבל אף אחד לא רואה את זה מאחורי למכוניות הנוצצות והווילות המפוארות.
      אם תבדקו טוב תבינו שגם אחוז האובדנות באזור הזה מרקיע שחקים.
      הכסף מנוון פה את בני הנוער.
      הסמים פה נמצאים בכל פינה.
      הכתבה הזאת זה סקופ?
      זה סקופ רק למי שטומן את ראשו בחול.
      ילדים שלא מחוברים לעצמם, וערכם נקבע לפי מצבו הכספי של הבית והמותגים אותם הם קונים או לאו.
      ילדים מפונקים שעושים רישיון בגיל מוקדם, ואז אבא קונה להם אותו יפה בלי שהגירו טיפה של זיעה.
      ילדים בלי ערך לכסף ובלי ערך למי אני כבנאדם.
      הכל פה סביב פוזה.
      הבנות לא יותר טובות.
      אני לא מקנא במי שיש להן בנות בגיל ההתבגרות זה יש כל כך הרבה סקנות.
      הפרעות איכלה ואנרוקסיה עד סמין וסקס לא בטוח.

      אנשים - אל תתנו למסיכות להטעות אתכם - מתחת לפני השטח של ערי השרון יש ריקבון אחד גדול שעשוי מצחנת ביוב של סמים, סקס ללא גבולות וחוסר זהות.
      במקום ללמד תנ''ך אפשר דווקא לתת שעה שבועית עם פסיכולוג כדי שהילדים הרקובים ידעו מי הם ומה הם באמת רוצים.

      החינוך הוא פשע, וגם ההורים הם פושעים בכך שהם מפנקים את ילדיהם לדעת.

      לגבי המועדונים - אותם נערים שאחרי שמתפרעים בכביש עם האוטו שאבא קנה(וכמעט הורגים את עצמם ועוד נהגים בכביש בנהיגתם מלאת הפוזה) יגיעו למסיבה(בשלום או שלא) ואז יעשו את זממם בכל מיני בחורות תמימות(או לא כל כך תמימות).

      בעלי המועדונים לא עושים דבר ואם תשאלו אותי או שעושים עוצר כמו בערים נכבדות מאוד בארצות הברית, או שאין שתייה בקרבת הדסיקוטק ובתוכו וזה כולל החנייה, או שפשוט מתחילים לעצור את הנערים\נהגים המסוכנים האלה...

      ושוב, אזור השרון הוא בראש הפירמידה.

      אז שאף אחד לא יתפלא...זה רק קצה הקרחון.

      • ל-ילד על תנאי

        עצובה מאוד, 29/12/06 13:51

        חשבתי על מה שאמרת, והלוואי והיית צודק. אני חילונית לגמרי, ועדיין אני לא רואה שום תחליף לדת .
        הצעת פסיכולוג צמוד לילדים..נו באמת.
        אני טוענת שהעניין מתחיל עוד אצל ההורים, ובצורת החיים המערבית-קפיטליסטית בה אנו חיים. כיום שני ההורים עובדים, ואין להם הרבה זמן להשקיע בילדים, ולדעתי משם זה מתחיל. כל היום הילדים רואים MTV וסוגדים לסתומות כמו פאריס הילטון. כולם רודפים אחרי כסף (גם אני- כי איני רוצה להישאר מאחור).
        וכאן בדיוק נכנסת הדת. בבסיסה הדת מחנכת לצניעות, וצניעות היא לא רק בגדים ארוכים וכיסוי ראש, אלא צורת התנהגות ושאיפות. הדת אמורה ללמד הסתפקות במועט- וזה לא קיים בעולם המודרני המערבי.
        כיום ממלאים את הילדים במותגים, אבל אין ממש תוכן - גם לא להורים.
        מה הילדים רואים שההורים שלהם עושים? חוץ מהאנרכיסטים או המתנחלים- כמעט אף אחד לא מקיים את האידיאולוגיה שלו. כל העם הזה מנוון ! ובמיוחד מי שגר במרכז (אני גרה בת''א והביקורת היא לחלוטין גם כלפי עצמי). אפילו אחוזי הבחירה בירידה מתמדת.

        אז אולי אתה נגד הדתיים, אבל אני מציעה לך (באמת) לבדוק את הדת עצמה, ואז אולי תבין שהדתיים לא תמיד מייצגים את הדת, ושלדת יש מקום מאוד קריטי בחינוך האדם.

        תגיד מה שתגיד, אבל זה לא ישנה את העובדה שמאז מהפכת התיעוש והחילון (שבא בעקבותיה) האנשים הפכו יותר מנוכרים, יותר בודדים ופחות חברותיים. לכן, איני מציעה לחיות בחברה לא מתועשת, אבל אם כבר חיים בחברה כזו- חייבים לצקת לה תוכן, ואת זה יכולה למלא רק הדת (כל עוד היא אינה פונדמנטליסטית).

      • לילד על תנאי - אולי תספר לנו מהו הרכב האוכלוסיה בערי השרון? (ל''ת)

        יותר אשכנזים, 29/12/06 17:43

  • 67.

    בנים גידלתם ורוממתם! (ל''ת)

    בעל דעה, 29/12/06 11:54

  • 66.

    ברגעים כאלה...אני תומך ברוחמה אברהם!!!

    מיכאלאיצקוביץ17, 29/12/06 11:52

    שתאסור בכלל-על מכירת אלכוהול בארצינו.

    • הבנו בפעם הראשונה שאמרת את זה (ל''ת)

      t, 29/12/06 12:51

  • 65.

    אני נער ואם מתחשק לי להתחרמן עם בנות זו זכותי בחניון של מועדון או..

    רועי, 29/12/06 11:50

    הבנות רוצות את זה וגם הבנים מה זה משנה באיזה גיל בכלל בת 15 יודעת לעשות את זה לא פחות טוב מאחת בת 18

  • 64.

    ברגעים כאלה...אני תומך ברוחמה אברהם!!!

    מיכאלאיצקוביץ17, 29/12/06 11:50

    שתאסור בכלל-על מכירת אלכוהול בארצינו.

  • 63.

    ברגעים כאלה...אני תומך ברוחמה אברהם!!!

    מיכאלאיצקוביץ17, 29/12/06 11:49

    שתאסור בכלל-על מכירת אלכוהול בארצינו.

  • 62.

    כל הכבוד על הכתבה (ל''ת)

    אסנת, 29/12/06 11:38

  • 61.

    איפה ההורים של הקטינות ואיפה המשטרה? (ל''ת)

    נ, 29/12/06 11:38

  • 60.

    והעיקר ששרת החינוך מתקנת אטלסים (ל''ת)

    אורן, 29/12/06 11:36

    • זה התפקיד של ההורים לא של שרת החינוך, מספיק לזרוק אחריות על אחרים. (ל''ת)

      אאא, 29/12/06 13:19

      • מספיק ליחצ''ן את שרת החינוך

        אורן, 29/12/06 16:04

        למשרד החינוך יש ועוד איך חלק בחינוך הנוער ומי שמתנער מזה, נותן למעשה גושפנקה לזה שהם מבזבזים את הכסף שלנו על פוליטיקה ולא על חינוך.

  • 59.

    שלא יצאו וההורים ישנו בשקט

    נועם, 29/12/06 11:36

     אני לא נותן לילדים שלי לצאת למועדונים שילחו לחברים למסיבה בבתים סגורים וככה כמו פעם לא יהיה את כל הבלאגן הזה אז תנו לילדים חום ואהבה ולא למועדונים

  • 58.

    מה הבעיה להעמיד מחוץ לכל מתחם בילוי

    מר גלית, 29/12/06 11:35

    ניידות משטרה שיעשו לנהגים בדיקת אלכוהול ומי שייתפס כשבדמו כמות שעולה על המותר-רשיונו יישלל אוטומטית לשנתיים,עד למשפט.
    תוך מספר שבועות של כוחות שיטור באזור,תהיה ירידה משמעותית בכמות הנהגים שנתפסים נוהגים בשיכרות.
    אם זה מצריך שינוי בחקיקה-שיתחילו המחוקקים לעבוד .

  • 57.

    חברה תתעוררו! הנוער שלנו הולך לעזאזל מכל הבחינות כמעט1

    יוסק''ה, 29/12/06 11:23

    מבחינה מוסרית.
    מבחינה חברתיתי.
    ומבחינת ההשכלה כבר הגענו למקום ה-40 בעולם בהישגים המתמטיים!

  • 56.

    יהודים יקרים שלא מקבלים מזון לנשמתם!! (ל''ת)

    אסון, 29/12/06 11:18

  • 55.

    אח''כ הם עולי םשיכורים ומסוממים על הכביש

    רון הכחול, 29/12/06 11:15

    ואזרחים תמימים עלולים לשלם את המחיר.

  • 54.

    אין חדש תחת השמש! (ל''ת)

    רוני, 29/12/06 11:15

  • 53.

    כתבה מאלפת.....חייבים להתעורר ומהר

    מיכל אשל, 29/12/06 11:09

    זה משתולל בתוכנו ואנחנו כולנו מחרישים..אני חייה בלוס אנג'לס ואם המשטרה פה לא מתעסקים ולכן שומרים חוק...חוקים הם חוקים...והם אוכפים את כולנוווו כולל ילדינו

    צריך לעצור את בניית העגל ולאבד את הכל.......

  • 52.

    כמה טוב שזכיתי לחזור לשולחן שבת ופרשת השבוע (ל''ת)

    רק יהדות, 29/12/06 11:08

  • 51.

    ותודה לאקזיט וכל הטל-נבלות שהביאונו עד הלום

    אילן, 29/12/06 10:51

    כמי שנוסע הרבה מאוד בעולם, אף ערוץ ''מיין סטרים'' בעולם, לא מלא כל כך הרבה ניאופים, ניבולי פה קיצוניים, אלימות וקלות דעת כמו ערוצים 2, 10 ו-3 אצלינו. זה בדוק! וזה כולל גם פרסומות. רק אצלינו המגישים/ות בתכניות נוער יושבים (שלא לומר סורחים) בתנוחות חדר שינה ובלבוש חוף, מתמזמזים, ומקללים בשפת רחוב. תאמינו לי בשום מקום בעולם זה לא דומה לזה אפילו.

    • אתה צודק! הנוער הזה אוכל את כל השטויות שהטלוויזיה מאכילה אותו

      יוסק''ה, 29/12/06 11:21

      אין פיקוח על השידורים.
      ואם מישהו מנסה להעיר להם משהו הם מייד מקשרים זאת לכפייה דתית.
      מה ? אתם רוצים ליהיות כמו מדינות עולם 3 הם אומרים! ובחסות זאת הם משדרים את כל הלכלוך שקיים כמעט בעולם!

      • הפכת בני נוער לתמימים לגמרי

        עידן, 29/12/06 12:58

        מצד אחד אתם אומרים אין יותר תמימות ומצד שני אתם מאמינים שאנחנו אוכלים כל מה שמראים לנו...
        בקיצור מתי שמתאים המצב ככה ומתי שלא אז...

    • תאור מדויק!!!! למשל ''של מי השורה האחרונה''

      מישל, 29/12/06 11:32

      ראיתי את התכנית הזו גם בארה''ב ובאנגליה. רק אצלינו היא מלאה 90 אחוז ניבולי פה אין סופיים וסימולציות של יחסי מין מכל הסוגים ובכל התנוחות ועשרה אחוזים של הומור רדוד (כי כאשר כל האנרגיה מופנית לבדיחות גסות ברמה של כתה ז' (תרתי משמע), לא נשאר מקום להומור .

    • גם אני עובד בעולם ורואה

      גיל, 29/12/06 11:53

      בעולם צעירים כאלו עדיין לא ראיתי. יש חברה ששותים ומסתובבים בחבורות ושמחים אבל לא בקטע שזה מיד עובר לסמים וסקס. ובאמת חבל על הבנות הצעירות, יהיה להם קשה אחר להתמודד עם חיי נישואים רגילים. צריך להבין שזה לא עובד,גם סקס חופשי מגיל צעיר וגם חתונה ומסגרת מחייבת. זה רק יוצר בלבול לכל החיים. כל פעם שאני חוזר לארץ אני שם לב כמה יש חברה צעירים מבולבלים לחלוטין. הם כאילו לומדים בבית ספר נורמלי אבל מדברים עברית כמו עבריינים קטנים. הייתם מאמינים שבספר סוף שנה הם רוצים לצייר סמל מחזור עם צורה של ישבן? פשוט הם מתרגלים מכל הסביבה:בית, חברים,ערוצי 2,10 וכד. שבכל דבר צריך לערבב מין. ושיהיה ברור, יש בינהן אפילו בחורות ששומרות על עצמן ולא מקיימות יחסים אבל לדחוף תמונות גסות זה נראה להם גזעי. עם כזה נוער אי אפשר לסמוך שיחזיקו את המדינה בעתיד. אני לא קונה דירה ושומר כסף בחו''ל. מה לעשות. לא סומך עליכם-הישראלים.

  • 50.

    פעם היתה מדורה היום יש מאורת סמים

    מדינה מתפרקת, 29/12/06 10:48

    המדינה מתפרקת ואין מלך בישראל.
    אין מי שייקח לידיים מנהיגות....

    • לא צריך מלך. צריך תקציב ראוי לחינוך

      בני, 29/12/06 11:03

      לחזק את שורות וכבוד סמכות המורים וההורים, לחנך את ההורים כמו גם את ילדיהם,
      לחזק את השוטרים, השופטים ההגיוניים והשמירה עליהם,
      להתחיל לשטוף את ערוצי הבידור בחומר חינוכי יותר,
      ולהתחיל להטיל עונשים מרתיעים על סוחרי סמים, ושאר ''פושעים קטנים''.

      • לחנך למה בדיוק?

        לחשוב, 29/12/06 12:54

        מה הערכים ששמירה עליהם עדיפה מסקס סמים ורוקנרול?

        • בשלוש מילים - הומניזם ואזרחות טובה. (ל''ת)

          בני, 29/12/06 14:02

  • 49.

    זה לא ככה

    מבין, 29/12/06 10:44

    בני נוער הם לא 14-18 מי שאתם רואים במועדונים כי לרוב יש אכיפת גיל 18 וה''תדלוק'' בחניונים באה עקב המחירים האסטרונומיים של האלכוהול בפנים

  • 48.

    לכל מטיפי הדת פה

    בן, 29/12/06 10:43

    תמשיכו לצלול אל תוך ספרי השקר שלכם ואל תביטו ימין או שמאל. המשיכו לחיות את חייכם כעבדים לאל שאינו קיים והשתמשו בדוגמאות מסוג זה כדי להראות לילדיכם כמה ברי מזל הם שלא נולדו חילונים.
    המשיכו ללמד אותם כי כדי להיות בני אדם טובים עליהם להתנזר מכל מה שמהנה.
    תמשיכו לחיות בבועה שכל מה שקשור לתרבות החילונית הוא רקוב, וכמה מה שקשור לדת מבורך.
    יש נוער ויש נוער, ורק מפני שאתם מחביאים את הנוער הבעייתי שלכם אין זה אומר שהוא אינו קיים.
    יש גם נוער חילוני אחר, שאוהב את עם ישראל (וגם את תורת ישראל) בדרכו שלו, והוא הוא עתידנו.
    ואם קראתם את התגובה עד כאן ולא סגרתם את החלון מיד אחרי ''אל שאינו קיים'' - אז אשריכם, סימן שבכל זאת יש לכם ראש פתוח.

    • בא נראה אותך גיבור גדול בסמינר יהדות

      אומלל, 29/12/06 11:07

      גם אני דמיינתי כיודע הכל .

      עד ..עד שנוכחתי בסמינר שכזה .

      וההלם שם הפך את כל עולמי ..


      • ולחשוב שסמים מדאיגים אותנו... (ל''ת)

        מורה לעתיד, 29/12/06 11:18

    • הראש לא פתוח ...

      אהוד, 29/12/06 11:18

      אצלך, עיניך עוורות משנאה - אזניך אטומות ולבך יבש
      ראשי כואב - ליבי שותת דם, עיני דומעות ואזני מצלצלות למקרא הדברים
      עד לאיזה ביב תחתיות ירדנו?
      עד לאן עוד אפשר להגיע?

    • תשובה לכל מטיפי הדת..

      יעקב רוזן, 29/12/06 12:02

      בן, מה קורה?
      לגבי האמירה שלך ''שהדת היא היתנזרות מכל מנעמי העולם הזה''.
      אנסה להסביר לך במספר שורות את החשיבה העומדת מאחורי כל העיניין.
      -עברנו לא מזמן את חנוכה ,הרעיון לפי דעתי שעומד מאחורי חנוכה הוא ''הזהות היהודית'',התרבות שהייתה נחלת כלל עם ישראל.
      כאשר שלטון יוון נכנס וכבש את ארץ ישראל,הדבר החשוב ביותר שהוא הביא זה את התרבות ההלניסטית, נכון בצידה היא כשלעצמה היא מאוד יפה,כגון ספורט,תרבות הגוף,מחזות,תאטראות,וכו'...
      אבל אל לנו לשכוח דבר חשוב,ראה היום מה אותה תרבות הביאה לעולם לעומת התרבות השורשית היהודית שנמסרה מדור לדור ומאב לבנו..
      היום אנחנו ניזונים מתרבותיות רדודה ואפשר לראות את זה כמעט בכל ערוץ מסחרי למניהו.
      ובנוסף אפשר לראות את ערכי המשפחה מתנפצים לנגד עינינו,יחצנות הגוף,טיפוח החיצוניות שבאדם,נהפך להיות אחד ממובלי הדרך בתקופתינו.
      והלא אני שואל את עצמי מה התועלת בזה?!?!?!?
      האם רצח במועדונים,בגלל ששני טפשים ששתו,רבים בינהם והתוצאה היא רצח?,האם נערות שלא מלאו להם 18,ולא שאני מסכים עם מה שהם עושות,והופכות עצמם לזונות?
      -זהו הדברים הקטנים ושלא נדבר על חוסר התרבותיות המשווע שבני הנוער צורכים אותו בכמויות מטורפות.....
      זאת היא אותה תרבות שאתה וחבריך רוצים לפתח כאן בארץ ישראל.
      התורה היא לא מצמצמת את כוחות החיים, אלא מנתבת אותם למהותם הראשוניות,יחסי מין צריכים להיות ממוסדים בכדי שלא נהפוך כולנו לחברת בהמות שמנותבות על פי צורך עכשיווי,זה הדור שלנו דור שכולו ''אינסטנט'',כאן ועכשיו.....

      • אתה סותר את עצמך

        סטודנט, 29/12/06 12:39

        אם לא היינו מתעקשים להלחם ביוונים ובתרבות ההלניסטית, לא היינו היום נתקלים בתופעות כמו שמתוארות בכתבה. לעומת זאת, שמרנו על תרבות יהודית, ותראה לאן הגענו.

        כנראה שצריך להחליף תרבות ומהר...

        • לסטודנט היקר !

          יעקב רוזן, 30/12/06 18:39

          איני כלל סותר את עצמי.
          הלחימה כנגד היוונים והמתיוונים(יהודים שסרחו מן הדרך היהודית).
          היתה לחימה רק על האור התרבותי והרוחני של עם ישראל.

          ובנוסף לזה אל לנו לשכוח כי אותם אלו שלחמו נגד היוונים היו לא פחות מקבוצות קטנות יחסית לגודלו של עם ישראל באותה תקופה.

          כל הלחימה היתה סביב המשבר הרוחני שעם ישראל סרר בו באותה תקופה.
          אפשר גם לאמר כי כל הלחימה הייתה למען תורת ישראל.
          לצערינו היום המדינה וככל ראשיה הינם ממשיכי דרכם של המתיוונים,מפני עורף לדרכם של אבות.

    • מצחיק לראות איך חילוני שהאמת הוטחה בפרצופו נאחז בקש...

      לא מטיף, 29/12/06 12:08

      בשורה התחתונה - רוב הנוער שלנו מוסרי, ערכי, בעל אידיאלים וחזון, ונוהג בכבוד איש לרעיהו.
      ההאשמה על כך שמדובר בנוער אלים היא מגוחכת, כי אם מישהו היה מנסה להתעמר בבני נוער חילוניים, או בכל אחד אחר כפי שהממסד מתעמר בבני הצינות הדתית, הם היו מגיבים באלימות קשה ושלוחת רסן עשרת מונים.
      רוב הנוער שלכם הם חבורה של בהמות הדוניסטיות. אין להם מושג מי הם, מה הם עושים פה ולמה הם בכלל צריכים את זה. הם חיים ממסיבה למסיבה, ממנת סם אחת לבאה, מבעילה לבעילה (בהסכמה או שלא, כמו שקראנו פה, הכל הולך..) ויש להם נטיה מוזרה לדקור את מי שמיצמץ לידם בצורה שלא מצאה חן בעינהם.
      זאת הציונות החילונית בהתגלמותה - לא עגלה ריקה כמו שהרבה דתיים אוהבים לומר, כי אם עגלה מלאה וגדושה... בחרא.

    • מכובדי בן - האם חיית פעם בחברה החרדית? האם חוית את איכות החיים שלהם (ל''ת)

      Carol Smith, 29/12/06 12:19

      • איכות חיים חרדית

        Stout Viking, 30/12/06 02:58

        קניה מרוכזת של מוצרים סוג ז' בבר-כל ואונס של קטינים ע''י אב/רב.

  • 47.

    עצוב מאד, שימו לב להתבטאות אחת הנערוץ שרואיינו

    רעות, 29/12/06 10:40

    נוגעים בנו נגד הרצון שלנו, אבל אין מה לעשות.... נוער ללא ערך עצמי מגיע לאן שמתואר בכתבה. וכיצד יהיה להם ערך עצמי ללא חינוך?

  • 46.

    מה אתם מתהלמים בכל העולם זה ככה באירופה וארה''ב יפי כמה וכמה אז אל

    למה סתם?, 29/12/06 10:37

    תהיו כל כך מופתעים ובתור אחד שיוצא למקומות כאלה אפילו לא אחוז שם מביאים לך קוקאין במושב האחורי וזה הכל סתם שטויות כדי לקבל סקופ בחיים לא שמעתי ולא ראיתי ואני מסתובב הרבה, זה לא שבכלל אין מסוממים אבל הם לא בני 16 והם לא שוכבים על המכסה מנוע וכל הסיפורים המופרכים כאן

    • אנחנו לא כל העולם. (ל''ת)

      רע, 29/12/06 10:53

      • וחבל

        מורה לעתיד, 29/12/06 11:11

        כי בעולם יש דברים יפים כמו מדינות מתוקנות, לחימה בשחיתות ומערכות רווחה מפותחות.

        • חוץ מזה שתכונות אלו שאתה מונה מקורם ביהדות... (ל''ת)

          רע, 29/12/06 12:58

          • ...ואינן נוכחות במדינת היהודים. (ל''ת)

            מורה לעתיד, 29/12/06 14:45

            • Totally... (ל''ת)

              Stout Viking, 30/12/06 02:20

  • 45.

    די להתחסדות! כתבה שמרנית ריאקציונרית

    מורה, 29/12/06 10:36

    אני לא יודע עד כמה ממכם מודעים לתסמונת הזו, אך פעם בכמה זמן עוברים כלי התקשורת לבחון את מצבו הירוד של הנוער, עוד מימי הקולוסיאום ועד לאומן 17. הנטייה היא לראיין כמה מחוצ'קנים דומיננטים שיעידו על המציצות שקיבלו ואז לזעוק חמס. זה כמובן נותן פתח לכל חסידי ''החינוך היהודי'' למוש ממקומם בזעם ול''הורים לילדות בנות 15'' לחדד את חושיהם שמה חזיותיהן של הענוגות נפרמו מהן זה מכבר. לעניות דעתי, הנוער בארץ בהשוואה לזה של אירופה וארה''ב הוא מן השמרנים ביותר במישור הפתיחות המינית. רבים אינם מאבדים את בתוליהם עד הצבא ואף לאחריו (בדנמרק היו צוחקים על כך בקול גדול). הרגלי השתייה גם הם מתונים והמרדנות היא חסרת שיניים. וכאן המקום לומר שלרוב (עם הסתייגויות)אין כל בעייה בקיום יחסי מין, כן, גם בגיל 16, כן, גם אם לא מדובר במסגרת קשר רומנטי. הצמדת ה''עוולה'' המינית לאלכוהוליזם ושימוש בסמים קשים הוא מגמתי ולדעתי אף מרתיח. מין הוא חלק מן החיים, ויש לדאוג לחינוך ראוי לגבי האופן בו כדאי לחוות אותו. לא לסגור את הזירה בה הוא עלול להתרחש.

    • מסכים לחלוטין (ל''ת)

      אזרח, 29/12/06 11:07

    • הבעייה איננה בקיום יחסי מין

      רות, 29/12/06 12:11

      אלא במה שנלווה לזה. זה בסדר גמור לקיים יחסי מין, גם לפני גיל 16, אבל בתנאי שהדבר נעשה תוך נקיטת אמצעי זהירות מתאימים. עצוב להידבק במחלות מין או להיכנס להיריון בגיל 15 רק בגלל שהבחורה לא הצליחה לשלוט בעצמה.

    • מין סולידי הוא חלק מהחיים, מין פרוע הוא חלק מהמוות (ל''ת)

      ארתור מינץ, 29/12/06 12:22

    • אם זה מורה אפשר להבין מה הרקע לכתבה (ל''ת)

      תם, 31/12/06 19:32

  • 44.

    דור העתיד

    יוסי כהן, 29/12/06 10:36

    הכתבה מתארת סיתואציות מאוד מדאגות וצריכות להדיר שנה מיכול הורי אשר ילדם או ילדתם יוצאים לבלות במועדונים בסופי שבוע אומנם אן להכליל זואת לכול בני הנוער אך לדעתי ההורים חייבים לדעת [עד כמה שזה נישמע מגוחח ] הכן ועם אזה חברה יוצאם ילדם ולא להיסתמך רק על המישטרה שתימנע אלימות ושימוש בסמים חבלרק על דור האספרסו ותנועות הנוער שהולך ונעלם

  • 43.

    גועל נפש מה שנהיה מהנוער של היום!

    שיררר, 29/12/06 10:35

    איך הדור שלנו מידרדר זה פשוט לא נורמליייי
    כל הבנות נהיות שרמוטות, ואל תגידו שזה לא נכון!!!
    הבנים מנצלים משכרים אותם, מנצלים אותם לטובת סקס ולבנות לא אכפת בכלל!
    זה ממש מגעיל!!!
    ובנות בנות 15, 16 שייקחו סמיםם?
    לאן הגענווו
    קצת כבוד וערכים, אין לך?!
    אי אפשר לצאת למועדון בסבבה להנות מהריקודים ומהמוזיקה בלי להשתכר ולקחת סמים?!
    תאמינו לי שאפשר
    הכל תלוי ברצון!

    שהנוער יתחיל לקחת את עצמו בידיים אחרת לא ייסמכו עלינו ואנחנו רק נאלכ חרא מזה!

    • את צודקת ב100% (ל''ת)

      שלי, 29/12/06 10:52

    • נכון נכון ושוב... נכון

      מ, 29/12/06 12:53

      אם נהנים מהמוזיקה במועדונים ולא רק מהווליום שלה (הטראנסים שאישית כבר נמאסו עלי רובם וההיפ הופ שמשדל במילותיו לסקס תמידי וזול ולא נשלט מהראש)

      (תחליפו קצת מוזיקה , תגונו- לא רק זה)

      ואז גם פוגשים אנשים כמו שצריך , מכירים ואז מחליטים מה הלאה ,

      המוזיקה והריקודים יחממו את האווירה - במובן החיובי - ואם רוצים יותר מזה (כמו בואי לסקס עכשיו כי את כוסית או לא יודע מה - בא לי עלייך)

      לכו הביתה או למקום פרטי ותהנו

      לא נדרש להשתכר עבור זה או לקחת סמים בגילאים כאלה צעירים (12-18)



      ככה גם לבנות יהיה כוח שיפוט כי השכל שלהן לא יתמלא באלכוהול מיותר , אם מתאים להן סקס או לא וגם עם מי

      ולא כמו עכשיו שפשוט נכנסים לשירותים במועדון - והחגיגה נמשכת או מחוץ למועדון על מכונית או משהו נוסף בסגנון ... ולא פלא שאחרי כל האלכוהול והסמים , יש ''הסתכלת על חברה שלי - יא מניאק'' - ואז הסכינים נשלפות ו... את השאר אתם יודעים
      תקראו עיתונים על תקריות במועדונים

      תאונות דרכים זה גם משהו שיוצא מזה מנהיגה בשכרות


      בקיצור , אפשר לצאת למועדונים להנות ממה שהם מציעים בלי לחזור הביתה פצועים /פצועות , שיכורים/שיכורות עד אובדן חושים , מסוממים/מסוממות או נאנסות !!

      ולהנות מהמועדון כפי שהוא אמור להיות - לרקוד , להנות (תלוי למי אומרים את זה היום ואיך הוא מפרש את המילה להנות) ולהכיר אנשים בצורה מתורבתת יותר


      רואים ? אפשר ...

  • 42.

    זה נוער זה ! זה בררה (ל''ת)

    אני, 29/12/06 10:26

    • הבררה הם נותני הדוגמא לבני הנוער- ראה מי נמצא בשלטון. (ל''ת)

      המטיף, 29/12/06 10:41

  • 41.

    לפי הכתבה כל הנוער מופקר - אין גבולות - יש גם אחרים (ל''ת)

    לא להגזים, 29/12/06 10:25

  • 40.

    רק מלחמה רצינית תחזיר אותנו לתלם!! העם איבד כיוון (ל''ת)

    עופר, 29/12/06 10:19

  • 39.

    ואתם תמשיכו להגיד שהנוער הכתום הוא נוער דפוק...

    יהודי, 29/12/06 10:18

    גויים דוברי עברית שכמותכם...
    הצלחתם.
    הפכתם את הנוער היהודי לנוער אירופאי לתפארת.

  • 38.

    הנה הפתרון הציוני הראוי! כנסו ותהנו

    יחזקאל, 29/12/06 10:16

    יש לחוקק חוק דחוף שעל העירייה שהמועדון ברשותה לדאוג למזרונים לבנות, ועל המועדונים תוטל האחריות לספק אמצעי מניעה. ככה זה לא יכול להימשך ההפקרות הזאת: מכסה מנוע? ואיפה הנוחיות? הממשלה מצדה תדאג לתת את כל הגיבוי לערוצי התקשורת לצלם את ההתרחשויות על מנת שכל האזרחים יהנו...
    והכל על פי החוק. כמובן. מדינת חוק!

    • מסכימה במאה אחוז

      רות, 29/12/06 12:14

      הבעייה היא שבמדינה הצבועה והמתחסדת שלנו מעדיפים שהנוער שלנו יידרדר לסמים ויקיים יחסי מין לא בטוחים הרחק מאור הזרקורים מאשר לאפשר להם לפרוק את הלחצים שלהם בדרך תרבותית יותר.

  • 37.

    טלוויזיה

    מייק, 29/12/06 10:13

    מתח חבחמן שמוכרחים להטיל צנזורה על הטלוויזיה ושלא יספרו שזה לא דמוקרטי. עורכי הטלוויזיה מטילים תמיד צנזורה מטעם עצמם על תכנים. מה דשלהם מותר מותר גם לציבור המתגונן

  • 36.

    אצלנו בחיפה מקיים הסינמטק ערבי רוק לבני נוער וצעירים וזו אלטרנטיבה

    שולמית, 29/12/06 10:10

    הבעיה היא שעיריית חיפה לא מוכנה לתמוך בערבי הרוק הללו שנקראים ''רוקולנוע'', ואשר מתקיימים כבר שנים רבות בזכות השיגעון-לדבר של יורם מארק-רייך, מודי זנדברג ואחרים שפועלים בהתנדבות ואפילו משלמים מכיסם כדי לקיים זאת.
    ככל ששמעתי, הם לא מסוגלים עוד לסבסד זאת מכספם, והפרויקט המבורך הזה ייפסק ואולי אפילו כבר נפסק.
    חבל שעיריית חיפה מבזבזת סכומי עתק על פרויקטים הזויים כמו ''בית המוסיקה'', שבכלל סגורים בערבי שבת, במקום לתמוך בפרויקטים קיימים ומצליחים שקצת תמיכה עירונית תעזור להם לשרוד. אבל כזה הוא יונה יהב, הפופאי של המלחמה...

  • 35.

    טרם מלאו לה 16 ? חחח הצחקת אותי 16 זה מבוגרת כבר....

    אית'ן, 29/12/06 10:00

    ישראל מדינה נאורה ואנשים טהורים... כמו בתאילנד.

  • 34.

    גם בסדום ועמורה זה היה ככה

    נתין, 29/12/06 10:00

    זימה, שחיתות, התדרדרות מוסרית וערכית וכל שאר הרעות החולות שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו.
    בגלל זה סדום ועמורה נחרבו.
    גם אם נתייחס לסיפור סדום ועמורה כאל סתם סיפור, אין מנוס מלהסיק ממנו מסקנות לגבי מה שקורה לנו ולהתחיל לדאוג.

    • התורה הביאה את הסיפור הזה כדי שנדאג ונשנה דרכינו, אבל עם שלטון כזה,

      המטיף, 29/12/06 10:42

      נראה לך?

  • 33.

    ''ומבדיל בין יום ובין לילה'' http://moreletora.com/

    מורה לתורה, 29/12/06 09:56

    כֹּה אָמַר יְהֹוָה אִם תָּפֵרוּ אֶת בְּרִיתִי הַיּוֹם וְאֶת בְּרִיתִי הַלָּיְלָה וּלְבִלְתִּי הֱיוֹת יוֹמָם וָלַיְלָה בְּעִתָּם:

    (כא) גַּם בְּרִיתִי תֻפַר אֶת דָּוִד עַבְדִּי מִהְיוֹת לוֹ בֵן מֹלֵךְ עַל כִּסְאוֹ וְאֶת הַלְוִיִּם הַכֹּהֲנִים מְשָׁרְתָי:

    • הצרה היא שהפרו את ברית היום והלילה וגם את השבת

      דעת האל, 29/12/06 10:48

      נהיה פה תוהו ובוהו ותערובת של כל מילה במילה הפוכה

    • האתר הזה לא קשור ליהדות (ל''ת)

      Yo, 29/12/06 13:06

  • 32.

    יש מה לעשות .כנסו.

    אבי, 29/12/06 09:55

    מי שלא מלאו לו 18 לא יכול לבלות בדיסקוטק.האחריות על בעלי המועדונים.החרמת רכבים של ההורים כל מי שיוצא ממועדון עובר בדיקת אלכוהול.מלחמת חורמה בבעלי המועדונים שמכניסים קטינים ובנות לפני 18 אפילו ביום.סגירת מועדונים שלא מסוגלים לאכוף את הגיל .רק שהלובי של בעלי המועדונים הוא כזה חזק שלא ניתן לעשות זאת.המדינה הורגת את ילדיה

    • מה אתה מאשים את המועדונים ואת כל העולם

      שי, 29/12/06 10:24

      חבוב , הבנות שלנו אשמות (לי אין עוד בת) !

      • צודק הבנות אשמות (ל''ת)

        לי, 29/12/06 10:43

      • הבנות אשמות (ל''ת)

        גלית, 29/12/06 10:54

      • לא הבנות אשמות, ההורים אשמים (ל''ת)

        רות, 29/12/06 12:16

        • הבנות אשמות זו עובדה (ל''ת)

          גלית, 29/12/06 13:00

    • איזה היתממות מכוער

      azt, 29/12/06 10:37

      יש לבעלי המועדונים לובי חזק ?!?
      יש לך מושג על מה אתה מדבר ?
      אז זהו , שלא !
      אין לך מושג מה עושים צעירים ( ובעיקר צעירות ) ע''מ להיכנס למועדונים . זה מתחיל ב''הלוואה '' של רשיון נהיגה/ תעודת זהות מהאח/אחות הגדולים וממשיך לתופעה מדהימה בהיקפה של ''קימבון'' תעודות ( כולל תעודות חוגר של חיילים ) בכל מיני דרכים , רובן פליליות !
      מדובר בתעשייה שלמה שבה בני נוער ''מבית טוב '' מפרנסים במודע אנשי עולם תחתון , שמעורבים הזיוף ומכירה של כל סוגי התעודות בשוק לכל המרבה במחיר .
      כל זה ע''מ להחזיק תעודה בגיל ובסטטוס '' הנכונים '' !
      לבעל מועדון שמוצגת בפניו תעודה כזאת אין הרבה מה לעשות , עם כל
      ה ''לובי החזק '' שלו .
      מוגש כשירות לציבור ע''י אחד שנימאס לו מכל ההורים הצבועים שאין להם מושג ירוק מה עושות הבנות שלהם !

      • צודק בענין של התעודות וכל זה, זה קורה בלי סוף וקומבינות!!!! (ל''ת)

        הוד, 29/12/06 12:52

  • 31.

    אור לגויים

    avi, 29/12/06 09:54

    התממשות החזון החילוני

  • 30.

    רק אחמיניג'אד יציל אותנו

    רוני, 29/12/06 09:50

    לדעתי זה הדבר היחיד שיכול לגאול אותנו ,הנוער של היום הוא הדור הבוגר של מחר ,לא זכור לי שהתנהגנו בצורה כזו כשהיינו צעירים ,אז אחמניג'אד תעשה טובה ותן לנו את המכה שמגיעה לנו אני כבר לא אהיה בגוש דן ורק אקווה שהדור החדש שיצמח כאן יהיה יותר טוב

    • אתה א י ד י ו ט (ל''ת)

      יגאל, 29/12/06 10:30

      • האמת שיש בדבריו שני דברים....

        ליאו, 29/12/06 11:11

        א. ייאוש מהנהגה מסואבת ואנטי יהודית(ועל ציונות אין מה לדבר כאן כלל), אשר רצונה הוא רק בכסף ושלמונים, ללא שום שינוי בחיי המדינה-אם חיים על החרב אז נמשיך, אם לא נחיה אז נמשיך לא לחיות, העוני ימשיך, ובעצם בזכות השילטון, המדינה שורדת עוד יום ועוד יום, אבל בניגוד למדינות אחרות היא לעולם איננה חיה, ולכן גם חוסר המוטיבציה לשינוי- עייפנו מהשחיקה המתמדת, הפקקים והתאונות, הפלגנות, העבודה המרובה ללא התמורה הנאותה או מחסורה המוחלט, העצבים שנובעים מהתיסכול מהשילטון, הגזענות וכמובן הפשע הזוקף את ראשו חדשות לבקרים בזכות היותינו מדינת משטרה ללא משטרה או ביטחון כלל ועוד.
        ב. כנראה שרק המתת חסד תעזור לנו באמת... (דרוש תיקון מסיבי מידי ומהיר מידי, אך אין לאיש את האומץ לשנות עקב הסיבות בסעיף א')למען דורות העתיד שבגלות...

    • לצערי הוא צודק (ל''ת)

      עדי, 29/12/06 12:50

  • 29.

    זה מתחיל בקיוסקים שבחזית יש גרעינים ומאחור סמים!

    דפנה, 29/12/06 09:49

    כל זה מתחיל כשיש עשרות או אולי מאות קיוסקים שבחזית החנות מוכרים גרעינים ובוטנים ובחלון האחורי מוכרים סמים.
    הרשות המקומית מעלימה עין מזה שכל הקיוסקים האלה פתוחים כל הלילה כולל שישי שבת ועוברים על חוקי העזר העירוניים לגבי שעות פתיחת עסקים.
    קיוסקים אלה שקוראים להם היום פיצוציות הם למעשה תחנת ממכר סמים ולא קיוסק.
    אז אם כל ילדה או ילד יכולים לקנות במקום הכל וללא שום בעייה אז הדרך לנפילה שלהם היא קצרה.

  • 28.

    איזה כיף לקרוא את זה בבוקר

    אולה, 29/12/06 09:48

    אני לא רחוקה מהגיל הזה אמנם,אבל אני לא זוכרת דברים כאלה כשאני הייתי בת 16.כמה חבל שהנוער ובכלל אוכלוסיית ישראל והעולם במקום ללכת קדימה,רק שוקעים יותר ויותר עמוק.

    שבת שלום.

  • 27.

    ה-''תחליף''(פ' תמיר) גרוע מ''המקור''(לבנת) (ל''ת)

    מחנכת, בדקתי, 29/12/06 09:46

    • ההבדל בין שניהן די ברור....

      ליאו, 29/12/06 11:16

      האחת עשתה זאת מרצונה(לבנת) בעיקר עקב תחושת הנקם בחינוך ש''פגע'' בה, ואילו השניה עושה בניגוד לרצונה(י.תמיר), כי זוהי מדיניותו של אולמרט, שכל מה שעלול ולו במעט ליצור שינוי לטובה במדינה ועבור המדינה, יסורס.
      הוא פשוט מונע ממנה לתפקד וזהו.

  • 26.

    חרא של נוער יש לנו- ההפסד במלחמה ראי של החברה (ל''ת)

    ערוץ 2, 29/12/06 09:35

  • 25.

    בבקשה לא להכליל

    אלי, 29/12/06 09:34

    נוער זבל תמיד יהיה ותמיד היה.

    למה אצלי במשפחה אין דברים כאלה? כי יש חינוך טוב.

    • גם אצלי במשפחה אין

      רות, 29/12/06 12:19

      הילדים שלי לא מבלים במועדנים, לא מעשנים ולא צורכים סמים. אלכוהול הם שותים במסיבות בבתים אחד של השני (אני מעדיפה שהם יחגגו אצלי בבית מאשר באיזה מועדון מפוקפק). ומין הם מקיימים עם מי ומתי שבא להם, אבל תוך שימוש באמצעי מניעה.

      • ריבוי פרטנרים זה מסוכן

        +++, 29/12/06 13:29

        וקונדום לא מגן 100 אחוז בטח הבת שלך פרחה קטנה

    • מסכים, גם ההורים שלי חינכו אותי טוב, אני יוצא למועדון שצילמו אותו

      הוד, 29/12/06 12:46

      ואפילו לא רואה לא סמים ולא סקס אלכוהול, סיגריות בלי סוף באמת... אבל גם בזה אני לא נוגע

  • 24.

    חיבים לעשות לזה סוף זה נורא! אני עצמי מכיר את זה מקרוב...

    אלמוג, 29/12/06 09:30

    אסור שזה ימשיך!!!

  • 23.

    ל15 :הצחקת אותי תבוא לראות את הנוער ותבין (ל''ת)

    מדינה בקריסה, 29/12/06 09:23

  • 22.

    איזה הורים?מעניין אותם שבתם זנזונת?הם בטראנס של עבודה ואוכל (ל''ת)

    בלומשטיין, 29/12/06 09:21

  • 21.

    ה' ירחם. צריך חינוך יהודי!

    אבשי, 29/12/06 09:17

    ילדים מסכנים. כל החיים שלהם ניראים כך.

    הורים יקרים!
    חנכו את הילדים שלכם כמו שעם ישראל חינך את בניו במשך אלפי שנים.
    בזמן שכל הגועל נפש הזה קורה, יש נוער אחר בבני עקיבא שנפגשים זה עם זה ברוח טובה, נוער שמכבד את הוריו ויושב שיושב עם כל המשפחה על שולחן השבת ושר שירים.
    למה אתם צריכים את זה?!

    • מה שקורה זה רק בגלל החינוך היהודי!

      השם, 29/12/06 10:21

      שאסר לשתות, שהפך יחסי מין לפויה-איחס!
      צריך להיפך. רק חינוך חילוני!

  • 20.

    היום כול נערה בגילי 12-18 שכבה

    @@@, 29/12/06 09:15

    עם 20-50 או מאות גברים

    • השאלה איננה עם כמה גברים

      רות, 29/12/06 12:21

      השאלה היא האם הן עשו זאת מבחירה והשתמשו באמצעי מניעה.

  • 19.

    אוי הולנד הולנד היר איי קאמ! (ל''ת)

    בוילונדון, 29/12/06 09:14

    • סע להולנד קפא מקור ושעמום וניראה אותך

      עופר, 29/12/06 13:10

      אין כמו תל אביב

  • 18.

    חיים בלי תורה..

    נתנאל, 29/12/06 09:11

    חיים בלי תורה כמו בהמות בגן חיות

  • 17.

    הפיתרון האמיתי - כנסו כנסו !!!

    רוני, 29/12/06 09:03

    להעלות את גיל שתיית האלכוהול לגיל 21.
    אין לצעירים הילדותיים וחסרי השליטה הללו מה לחפש עם אלכוהול טרם מלאו להם 21.
    אלו שעוד לא מלאו להם 18 - אין להם מה לחפש במועדונים לאחר חצות.
    אכיפה מסיבית תמגר את התופעה.

    • צדקתם

      ברור, 29/12/06 09:25

      עצה נכונה!

    • זה היה מאוד פשוט

      בי, 29/12/06 09:27

      אם בגיל 18 הם לא היומקבלים נשק ורשיון להרוג.

      איך אתה יכול לומר לגברבר בן 19 שהוא מספיק מבוגר כדי למות עבור המדינה, אבל לא מספיק מבוגר כדי לשתות ויסקי בבר?

      • צודק! אלכוהול רק למי שיש תעודת לוחם (ל''ת)

        יגאל, 29/12/06 10:52

    • תומך!!!!

      אליהו, 29/12/06 09:36

      ומצידי.. להוסיף עוד שנתיים!

    • I'm with you (ל''ת)

      heaven, 29/12/06 10:08

    • אז יעלו את גיל השתיה והם יביאו שתיה מהבית (ל''ת)

      עופר, 29/12/06 10:18

    • להעלות את גיל הגיוס לצה''ל!

      מורה לעתיד, 29/12/06 11:14

      ל-35.
      אין לצעירים הילדותיים וחסרי השליטה הללו מה לחפש עם רובה וטנקים טרם מלאו להם 35 (אז יהיו בוגרים ואחראיים, כמו רוני מהמרכז).
      אכיפה מסיבית תמגר את התופעה.

    • להעלות את גיל הגיוס לצה''ל ל-35!!!

      מורה לעתיד, 29/12/06 11:19

      אין לצעירים הילדותיים וחסרי השליטה הללו מה לחפש עם רובה וטנק טרם מלאו להם 35 (אז יהיו בוגרים ואחראיים כמו רוני מהמרכז).
      אכיפה מסיבית תמגר את התופעה.

    • להפסיק לגייס בני 18 לצבא בכוח!

      משהו, 29/12/06 12:20

      ואז אולי נפסיק לגדל כאן חיות..

    • רוני אני מסכים איתך!!!!

      מאיר מהצפון, 29/12/06 13:46

      בכתבה אמר אחד החברה ואני יצטט ''מותר לנו להתפרק, אין שום דבר רע בסקס וגם קצת סמים'', ''אנחנו טוחנים כל השבוע בצבא, ואם לא נעשה את זה, נצא מדעתנו''. לדעתכם אותו צעיר אחרי שהוא לקח סמים ביום שישי בלילה יכול לבצע מארב ביום ראשון בלילה??? השפעה של גראס על תגובות הגוף פגעה לאחר 96 שעות שתשומת כל אלה שלוקחים וחושבים זה לא משפיע עליי. הבן אדם הזה לא מספיק חכם כדי להבין ששלוש שנים הוא אחראי על חיים של חבריו לצוות. אצלי בצוות אם הייתי יודע שיש אחד כזה הייתי מלשין וללא רגשי אשם לרגע!!!

    • שטויות

      חיים, 29/12/06 13:52

      זמה השטויות האלה אם אתה בן 18 אתה יכול להלחם אז גם אתה יכול לשתות אז זהו שלא
      אתה יכול להלחם כי יש מי שמדרים אות ומראה ל איך לפעול כשאתה שיכור אתה לא יודע משמאלך ומימינך

  • 16.

    ככה זה בלי תורה

    נתנאל, 29/12/06 09:02

    ככה זה בלי תורה

  • 15.

    לא כל בני הנוער הם כאלה

    יאיר, 29/12/06 08:52

    יש בני נוער שמתנדבים בפעילויות שונות כמו מד''א, עזרה לקשישים וכדומה.
    אחרים הם פריקים למחשבים שמלמדים את עצמם כל מיני דברים שקשורים בטכנולוגיות אחרות ויהיו מהנדסי העתיד.
    יש בני נוער עם מודעות פוליטית גבוהה שהם פעילים פוליטים ועוד.
    אבל מה, זה פשוט לא ''סקסי'' לכתוב על דברים טובים בעיתון או בפורטל של עיתון, אז כותבים בדרך כלל על הדברים הרעים. אולי כדאי ש nrg יכתבו על משהו טוב שקשור בבני נוער, מעבר לזה שנער או נערה מסויימים הגיעו להישג מרשים בספורט

    • אתה צודק. נעשה כאן עוול לנוער הטוב

      אסור ליצור, 29/12/06 09:52

      יש לנו נוער מצוין אבל זה פשוט לא ''חדשותי ומסעיר'' לכתוב עליו.
      יכול להיות שיש נוער מופקר אבל לא כולם כאלה. יש גם נוער אחר!

    • רוב הנוער הוא טוב (ל''ת)

      אלמוני, 29/12/06 10:15

    • נכון, אני למשל מתנדב בקהילה ונמצא במסגרת תכנית נט''ע למי שיודע וגם..

      הוד, 29/12/06 12:39

      יוצא למקום הזה שמדברים עליו, כן כן, הוא נקרא לכת-רוץ, כפר ויתקין, אני חייב להודות שלא ראיתי שם סמים ולא חברים שלי לגבי סקס יש שם אבל זה מספר זעום לעומת הכמות שיש שם והייתי במסיבה של שמיניסטים כמו זאת שמדברים עליה.
      בגלל שכל הדברים הרעים שהנוער עושה במיעוט ואולי לא מתפרסמים בכתבות ענק ועושות רעש, הטובות הן לא בולטות ואז יוצא לנו שם רע! זה בזיון!!!

    • 15 קלע בול

      Stout Viking, 30/12/06 02:01

      בגיל הזה התנדבתי לטפל בפינת חיי בבי''ס לילדים אוטיסטיים.

      נכון שגם אני יצאתי וביליתי בפראות בימי שישי בגיל 16, אבל לא זכור לי שמישהו בכלל עשה חצי מהדברים האלו. כן, היו ''שרמוטות'' שהיו עושות הכל כי אין להן צומי בבית אבל שכל הבנות יעשו שטויות כאלו קולקטיבית... בולשיט.

      מצד שני, עם תרבות השרלילות ב-MTV למה אפשר לצפות? מי שלא מתנדב, חנון-מחשבים או פעיל פוליטי/תנועת נוער הוא כנראה ככה.

  • 14.

    זוהי העגלה הריקה במלוא ריקנותה (ל''ת)

    Nושון, 29/12/06 08:48

    • עגלה מלאה שקרים ושנאה טובה יותר?

      בני, 29/12/06 11:00

      כולנו ראינו את ה''עגלה המלאה'' שלכם נוסעת ברחובות בני ברק ומאה שערים.
      תודה, אבל אני מעדיף עגלה מלאה בתרבות אמיתית, עם הטוב והרע שבה, מעגלה ''כאילו מלאה'' שעמוסה בפנאטיות דתית ושקרי כיסוי, שמובילים אותה חמורים מכוסי עיניים.

  • 13.

    מה, פתאום כולם נהיו חסידים!?

    דודי, 29/12/06 08:45

    יש דבר שלא כל-כך מובן לי! איך זה שכשאנחנו היינו בגילם יכלנו להזדיין בחופשיות כמו שפנים בגילאי 13 בגורן, או במקלט השכונתי כולם רצו את זה וכולם רוצים את זה! די עם הצביעות! שכל אמא תזכר איך היא קיבלה ואיך עדיין מקבלת, תפסיקו לנסות למנוע מהנוער את תמצית החיים של ''הנוער'' תנסו עכשיו ותקבלו נוער מתפוצץ ואלים.
    כן לסקס, כן לחופשיות וכן להיות נערים!!!

    • בדיוק! כאילו שבשנות ה-60, 70 זה לא היה

      ת., 29/12/06 09:03

      היה אותו דבר בדיוק. כולל הסמים והאלימות.
      אגב, גם בימי התנ''ך שמעתי שאנשים קיימו יחסי מין, לפעמים אפילו ללא הסכמה של האשה. תבדקו את זה, זה כתוב בתנ''ך...

      • צודק! גם אנחנו היינו ככה פשוט היום יש עיתונות שמנפחת עניינים (ל''ת)

        הורה, 29/12/06 12:32

    • לא היה אז איידס באותה כמות אבל (ל''ת)

      Stout Viking, 30/12/06 02:03

  • 12.

    הורים יקרים

    איפה החינוך, 29/12/06 08:45

    אנו לא תמימים - היינו גם אנחנו בני נוער לפני 25 עד 30 שנה. וגם אנחנו אהבנו לבלות.
    ולהבדיל היינו בתנועות נוער וחווינו אהבות וריגושי אמת! ולא מציצות תכופות בגיל כה קט...עם כל הבא ליד ולפה...
    היום הכל מופקר ומעורב בסמים ואלכוהול עם טיפוסים מפוקפקים במועדונים מפחידים!!! וזאת הצרה שלנו (מעבר לאלימות ולתאונות הדרכים הבאות כתוצר לוואי - פה מודגשת ההפקרות המינית - וזה הניע אותי לתגובה!)
    מבלי להזכיר את סמי האונס וההזייה המצב גם כך קשה מנשוא.

    בתור הורה לבת בת 15 אני בהחלט מודאג.
    אני לא מאפשר לה עד כה לצאת למועדונים - וזה מלווה בכסאח כי לשאר חברותיה מאפשרים והיא כאילו מבודדת...אני מסביר בלשון חדה ומבין שכפי שהשוטר ציטט שאף אחת/אחד אינו תמים - ולכן חלק מההורים עם הזיכרון הקצר הינם התמימים.

    לצערי אין פתרון קסם אבל אם הייתה מערכת חינוכית רצינית היו מציעים פתרונות לבילוי נעים.
    מקווה לעמוד בפרץ עוד שנתיים...כי בגיל 17 או 18 כבר לא נוכל לעסוק רק בהטפות כי ידוע לי (מניסיון של חברות) כי מי שרוצה יכולה להיות הכי מופקרת - אבל סמים ואלכוהול זה כבר מאיץ שאני לא רוצה בבית ספרי!!!
    ולכן חשוב שכמה שיותר הורים יגידו לא!!! עד כאן!!! אין בילוי במועדון כזה!!

    • צודק 100%

      נס 2006, 29/12/06 10:00

      הבעיה היא לא במערכת החינוך אלא בהורים שלא מחנכים ולא מהווים דוגמא חינוכית.
      הבעיה היא בהורים שמנסים להיות ''גנובים'' וסחבקים של הילדים במקום להציב להם גבולות, הורים שבגיל 12 מציידים את הילדים בנרגילה כדי שהילד יהיה ''מקובל''.
      לכן קריאתך לשאר ההורים בהחלט במקום למרות שלעניות דעתי ומירב צערי אני חושש שהיא תיפול על אוזניים שכבר לא שומעות מרוב מוזיקת טראנס של ''קולים''.

  • 11.

    נראה לי שקר גס

    רמי, 29/12/06 08:42

    מגזימים ומחפשים סקופים ... זה מיעוט

    • איפה זה גרין פארק? ביזראל סטייט?? (ל''ת)

      עוד סמן, 29/12/06 09:17

    • רמי זה לא מיעוט אני אומר לך כנער..! (ל''ת)

      נער, 29/12/06 11:16

    • להוריד מיננון הTV

      חיים, 29/12/06 15:17

      כבר בפסטיגל טוחנים לילדים סקס ודיבור חצוף

  • 10.

    בכלל לא מפתיע - אין מי שיחנך את הילדים אין צניעות ופתיחות למין -

    חבל, 29/12/06 08:42

    מוגזמת, כל ילד/ה או נער/ה צופים באקט מיני זה או אחר בצפיה בטלויזיה. כרגע הגיל הוא 16 אבל זה עוד ירד וירד.

  • 9.

    שבת

    אדי, 29/12/06 08:37

    בתור שוטר נמאס כמה צריך לעבוד בימי שישי לילה בשביל בני נוער הורסי ומחריביי הארץ

  • 8.

    פשוט עצוב!

    א, 29/12/06 08:37

    חיילים עם סמים - איפה הצבא שבעצמו אמור לפקח על אותם צעירים שאח''כ מחזיקים רובה ביד? איפה המשמעת היום???
    איפה חוק ואיפה החוקים שנכתבו בספרים האלו שיש לנו בספריה למשפטים באוניברסיטה?
    אבל אן השחיתות הצמרת משתוללת בצורה כזו חסרת מעצורים - מי כבר יטרח לעצור את הדברים האלו - הרי הם רק עברות ''קטנות'' בהשוואה.
    שאלוהים יעזור לנו!

  • 7.

    חיים.....

    בני, 29/12/06 08:36

    כבה את האורות בבקשה

    סוגרים את המדינה
    אין לנו כבר זכות קיום
    האשמים העיקריים

    השופטים
    מערכת המשפט
    מערכת החינוך
    וכל המושחתים שמכניסים את הכסף לכיס במקום לאן שהוא צריך להגיע

    גוווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאלללללללללללדדדדדדדדדד

  • 6.

    אין יותר כל סיבה טובה לקיומה של המדינה

    ציון, 29/12/06 08:19

    הפכנו למערביים, בינוניים, חסרי זהות, חסרי מוסר, חסרי שלטון ראוי כבר מזה שנים רבות, הציונות הפכה למילת גנאי חסרת משמעות, כל אזרח איכותי עם קצת יכולת, בורח מכאן לאן שהוא רק יכול, ואני לא יכול להאשים אותם, בקיצור, ימינו כמדינה ספורים!!!!!
    כמו שאומרת הקלישאה הידועה, כן, הדג כבר מזמן מסריח מהראש!!!!!
    כמה עלוב ועצוב.
    אייייכככככככססססססס.......

    • למה אייכס? (ל''ת)

      אריאלה, 29/12/06 08:39

      • אייכס, כי כבר מזמן בא לי להקיא מהמדינה

        ציון, 29/12/06 08:56

        שנתתי לה את מרבית שנותי, ושאני מנסה לתת בה עתיד ראוי לילדי.

    • אין סיבה טובה שתשאר כאן

      ישראל אחלה, 29/12/06 10:26

      אתה לא עושה טובה לאף אחד כשאתה נשאר. עכברים הם הראשונים לנטוש ספינה טובעת. מה אתה מתבכיין באינטרנט? לא טוב לך - רד מהארץ!

      • ספינה טובעת

        ס ט, 29/12/06 11:06

        אכן אתה מודה שהספינה טובעת
        ואיך תציל את הספינה הטובעת?

        הרי כל מי שעינו ומוח בראשו רואה כי אכן הספינה טובעת!!!

      • לך טוב במציאות שאת חיה בתוכה?

        ציון, 29/12/06 13:44

        ומה את בדיוק עושה על מנת לתקן את המצב? כי אני לא רואה אף אחד שמנסה.

  • 5.

    הממשלה צריכה להכין מקומות בילוי חליפיים

    בליין,ת''א, 29/12/06 08:14

    נכון,קל להגיד לסגור את כל המועדונים
    או ''החינוך אשם'' או להתחכם ולתת עונשים חמורים לכל עבירה קלה,ולהגביל את גילאי הנכנסים למועדונים וכו'

    ייתכן שהכל נכון,אבל מה אנחנו מחפשים?! להפסיק את זה או להיות צודקים?!

    הממשלה חייבת להכין מקומות חלופיים לבילוי ואפי' להקדיש לזה סכומי כסף גבוהים..

    כמו קלנוע בזול בסופי שבוע
    הופעות זולות בלילות חמישי ויש אלף רעיונות

    תאמינו לי שזה יעזור אלץ מונים מסגירת מועדונים (תסגור מועדון הנוער יתפרק בצורה אחרת)

    • אחי אהבתי.. ואני נמצא בתוך כל ה''קטע''..

      אחד שמבין, 29/12/06 13:56

      זה מה שעושים משעמום!

  • 4.

    הפתרון האמיתי

    מיכאל, 29/12/06 08:10

    זה מה זנקרא מי ששמור שבת השבת שומר עליו

    • תיקון

      נ.פ., 29/12/06 08:46

      יותר מששמרו ישראל את השבת שמרה השבת עליהם

    • למה אתה חושב שכל המסיבות שמדברים עליהן הן ביום שישי??? (ל''ת)

      הוד, 29/12/06 12:23

  • 3.

    חינוך זה לא רק כסף

    ראיס, 29/12/06 08:05

    מקובל לחשוב שאם יגדילו את התקציב החינוך המצב יהיה יותר טוב,טעות.צריך לשנות את השיטה,ולא להזרים כסף בלי סוף למערכת שמזן פשטה את הרגל,הכל רקוב פה מהיסוד.צריך לעשות מהפכה בחינוך.מהפכה ממש!

    • ההורים רקובים, לא מערכת החינוך (ל''ת)

      ערוץ 5--, 29/12/06 08:32

      • צודק! ההורים רקובים ולא מערכת החינוך! הכל מתחיל מהבית! (ל''ת)

        ‏, 29/12/06 11:15

        • נכון! גם אני חושב, אני בן 16 וחצי ולא ידעתי שיש במועדונים האילו

          הוד, 29/12/06 12:17

          סמים וסקס! הם צריכים הורים כמו שלי שיחנכו אותם כמו שצריך!
          חוץ מזה חדרה היא עיר מתפתחת והרבה מהתושבים הם עולים חדשים, הם גרים ביחד באותן שכונות, יוצאים בערב עושים בלאגן משתכרים ואין מי שיגיד להם לא בגלל ההשפעה הסביבתית-חברתית. צריך למגר את התופעה הזו

  • 2.

    כתבה מעולה

    חמי, 29/12/06 07:56

    הגיע הזמן לסגור כן לסגור את המועדונים בלילה אני פשוט לא מבין איזו תועלת יש בזה

    • אני בטוח שאתה לא יוצא למסיבות כי אתה בטח מבוגר וזאת הסיבה שאתה לא

      הוד, 29/12/06 12:13

      מבין!

      • כולם הולכים למועדון

        ****, 29/12/06 13:08

        בשביל סקס וסמים

    • אמר הבית שמשאי

      Stout Viking, 30/12/06 05:20

      כאילו אצליכם אין אלימות. אצלכם חרדים זורקים אבנים על אוטובוסים שאין בהם הפרדה מינית.

  • 1.

    אין דבר, טוב למות בעד ארצנו...

    Joe Anaaref, 29/12/06 07:54

    מגועל.
    מי שלא משקיע בחינוך מקבל חיות.
    החברה הישראלית אבדה את זכות קיומה.

    • פריקת כל עול?- יש לנוער דוגמא טובה- מראש הממשלה והנשיא ועד אחרון

      המטיף, 29/12/06 08:55

      חברי הכנסת- האם הם, שצריכים לתת דוגמא לנוער ולעם בישראל יותר טובים מהם?