הריח עובר במשפחה: בושם חדש של ג'ון ורווטוס

המלצת השבוע מתמצה בבקבוק בושם אחד לגבר, שהיה מיועד לאביה של ש', אבל בדרך היא התאהבה בו קשות והוא נשאר להיות ניחוחה הנאמן. אבל לפני זה: המוצרים החדשים על מדפי הטיפוח

הילה רמלר | 23/6/2009 16:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סופט טאץ

סופט טאץ
סופט טאץ צילום: יחסי ציבור
חברת סופט טאץ משיקה בימים אלה את  eye touch concealer, קונסילר טכנולוגי ומקצועי.

הקונסילר מבטיח להעניק לעור כיסוי מושלם, מראה טבעי ועמידות לאורך זמן. על פי החברה, המרקם שלו קליל והוא מעניק כיסוי טוב לפגמי העור, מטשטש
אדמומיות, מסתיר קמטים וכן מקבע איפור לאורך זמן, מכיוון שהוא חזק יותר ממייק אפ (גם במגע מים) .

המוצר מגיע בארבע גוונים ובאריזה נוחה לשימוש - על ידי סיבוב המיכל יוצא החומר למברשת מקצועית וזו מסייעת במריחה מדויקת.

מחיר: 89.90 ל- 2.5 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

לנקום

לנקום
לנקום צילום: יחסי ציבור
מדעני לנקום פיתחו מוצר חדש, ג'ניפיק (GÉNIFIQUE) שמו ולפי הצהרתם, הוא מסתמך על ההנחה שמקור הנעורים של העור נמצא בגנים.

מדובר בתמצית אקטיבית המתיימרת לחדש את פעילות הגנים האחראים לנעורים, והיא מיועדת לכל הנשים מגילאי 35 ומעלה, בעלת מרקם עדין קטיפתי שמעניק לעור מראה קורן.

התמצית הינה לשימוש יומיומי, בוקר וערב, כבסיס לפני סרום, קרם יום וקרם לילה.
    
מחיר: 430 שקל ל- 30 מ"ל. להשיג ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל והמשביר לצרכן ובפרפומריות הפרטיות.

נוקס

נוקס
נוקס צילםו: יחסי ציבור
מותג הטיפוח נוקס (מעבדות Nuxe פריז) משיק את Gentle Pureness Care with 3 Roses, סדרת טיפוח וניקוי עדינה לעור הפנים והמחשוף.

בסדרה שישה מוצרי טיפוח וניקוי עדינים המכילים מרכיב מרכזי פעיל. הוא מבוסס על ריכוז גבוה של תמציות המופקות משלושה ורדים שונים -לבן, שחור ואדום - שיחד מעניקים לעור לחות, גמישות ורכות.

הם מתאימים לכל סוגי העור כולל, לעור רגיש ומיועדים להסרת איפור מהפנים ומהעיניים.

המוצרים: תחליב מסיר איפור עם תמציות 3 וורדים (99 שקל ל – 200 מ"ל); מסיר איפור( 109 שקל ל-200 מ"ל); מי פנים (99 שקל ל -200 מ"ל); פילינג גרגירים ארומטי (149 שקל ל-125 מ"ל); מסכה ארומטית עדינה לטיהור (149 שקל ל-50 מ"ל); קצף ניקוי לפנים (99.99 שקל ל-150 מ"ל).

להשיג במחלקת הטבע של רשתות הפארם ובבתי המרקחת.

גינו

גינו
גינו צילום: יחסי ציבור
מותג הקוסמטיקה גינו (GUINOT) משיק את Liftosome, קרם אנטי אייג'ינג.

הקרם, על פי גינו נועד לבעלות עור יבש שניכרים בו סימני הגיל, לשימוש בוקר וערב. הוא בעל שלוש פעולות: מגמיש את פני העור, שומר על רמת לחות ומזין את העור לעומק.

התכשיר, מבטיחים בחברה, בעל מרקם עשיר והוא ממלא קמטים, ממצק ומזין את הרקמות ומונע התנדפות מים.


מחיר: 516 שקל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג בקרב קוסמטיקאיות מוסמכות גינו ברחבי הארץ.





DSM

DSM
DSM צילום: יחסי ציבור
סדרת DSM  משיקה תרסיס להגנה מפני השמש עם מקדם הגנה 30 SPF.

התרסיס החדש, הנו בעל מרקם קליל במיוחד, שכמעט אינו מורגש על העור, אינו דביק ונספג במהירות בעור. יש לו ריח עדין במיוחד והוא מאפשר שימוש נוח יותר בהיותו תרסיס.

התרסיס מעניק לעור הגנה גבוהה מקרני השמש האולטרה סגוליות UVA ו- UVB, הגנה מפני רדיקלים חופשיים, לחות ומכיל ויטמין E.  כמו כן, הקרם עמיד במים ל-80 דקות ומיוצר על פי התקן האוסטרלי המחמיר ביותר.

מחיר:  39 קל ל-250 מ"ל .

שמן מרוקאי

שמן מרוקאי
שמן מרוקאי צילום: יחסי ציבור
חברת "שמן מרוקאי" משיקה מסכת הזנה חדשה לשיקום וטיפוח השיער.

המסכה עשירה בחומרים טבעיים המעניקים טיפול עשיר החודר עמוק לתוך השיער, מחזק אותם ומסייע בשיקומו מנזקים הנגרמים משימוש בכימיקלים ומהשפעות סביבתיות כמו השמש והרוח.

על פי החברה, המרקם של המסכה קליל מאוד, אינו  שומני ונספג בשיער בקלות רבה.
מרכיבי המסכה מבטיחים ריכוך, לחות וחיזוק השיער, יהפוך אותו קל לסירוק ובנוסף ישפר את גמישותו של השיער כך שיהיה פחות שביר.

מחיר: 180 שקל ל-500 מ"ל. ניתן להשיג במספרות המורשות בלבד ברחבי הארץ  ובחנות "ג'יימס ריצ'רדסון"  נתב"ג. טלפון לבירורים: 03-9511086/7

GAP

גאפ
גאפ צילום: יחסי ציבור
בית GAP מציג בושם חדש  CLOSE וזהו, על פי החברה, הבושם היוקרתי הראשון של החברה.

זהו הניחוח הראשון שפותח על ידי פטריק רובינסון המנהל האומנותי של GAP שהחל את עבודתו בארגון לפני יותר משנה ונחשב לבן טיפוחיה של העורכת האגדית של מגזין VOGUE האמריקאי – אנה וינטור.

מרכיבי הניחוח: תו עליון של פריחת שקד ותווי הדרים מלוחים ("החלק המלוח - זהו הטבע האנושי, ככה אנחנו מתקרבים אחד לשני. החלק החמצמץ  משאיר אותנו קרובים", אומר רובינסון); תו הלב הוא פרחים לבנים ויסמין ותו הבסיס - סנדלווד, מאסק, וניל ואמבר.

מרכיבים נוספים: תמציות טבעיות של יסמין ואגוזי טונקה מונצואלה, וניל ועץ שרף מלאוס.

עיצוב הבקבוק תואם לניחוח, וצורתו דמוית ביצהץ הוא מונח בתוך קופסת פלסטיק שקופה ומעודנת.

מחירים:  284 שקל ל-50 מ"ל; 364 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן ובמחלקות הקוסמטיקה בקואופ.



המלצת המדור

ג'ון ורווטוס
ג'ון ורווטוס צילום: יחסי ציבור
מעצב העל הניו-יורקי ג'ון ורווטוס, משיק את הניחוח החדש שלו לגבר:  ARTISAN. , ורווטוס עצמו היה מעורב בכל שלב משלבי הפיתוח של הניחוח כמו גם בעיצוב בקבוק .

את הבושם החדש לגבר לקחה ש' כדי להעביר לאביה, מכיוון שהיא לא ניחנה בדחיית סיפוקים, ומכייון שהיא אוהבת להשתמש בבשמים לגברים, הוא נפתח אחר כבוד כבר פה במערכת.

הבושם קליל ורענן - "פרש", לפי הגדרתה של ש' - מתאים לימי הקיץ ואינו סובל מתוים חזקים שיגרמו לך לחשוב שהבחור שלפנייך שפך על עצמו בקבוק בושם שלם.

בקבוק הבושם מצופה נצרי עץ קלועים במראה "כאילו ישן" אך בטכניקות מודרניות משדר פשטות, השקעה של עבודת אומנות של פעם, ידידותיות לטבע ולסביבה ואסתטיקה .

הניחוח, כפי שהגדירה הנסיינית, רענן וקליל, הוא מורכב מקלמנטינות סיציליאניות, טנגלו מפלורידה (פרי הדר שהוא הכלאה בין מנדרינה לאשכולית), תפוז מקסיקני. צמחי תבלין כדוגמת מיורן וטימין, פריחת תפוז היסמין (זוהי הפעם הראשונה בה נעשה שימוש ברכיב הזה בבושם גברי), בשילוב עם תבלינים אקזוטיים ושלושה זני ג'ינג'ר. בתו בסיס תמצאו זני עצים, בשילוב עם מאסק ואמבר.

הבושם, מיותר לציין, לא הגיע לאבא של ש' אלא נשאר אצלה.

מחיר:  360 שקל ל-75 מ"ל; 468 שקל ל-125 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, במשביר לצרכן וברשת אפריל


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים